2009.03.29. 08:40 Sunsetjoy

Nos igen, eljött az az időpont is, amikor én is "beküldtem" a saját asztalomat is. Semmi igazán különös, bár többször próbálkoztam különféle rendszerfigyelő alkalmazásokkal, sidebar programokkal (nagyon sokkal), valahogy nem volt az igazi. Nem létfontosságú dolgok vagy nem láthatóak voltak (akkor meg minek), vagy területet foglaltak a képernyőn.

Azt a pár ikont, amit láttok, a StarDock Fence progijával szedtem keretek közé. A sok játék megtévesztő, hiszen ezek közül jelenleg csak kettővel-hárommal játszok, kettőt meg fordítok, azért kell:) Egyéb programok az asztalon ritkásan vannak, (részben szemléltetésként vannak ott) hiszen a legfontosabbakat a gyorsíndításról vagy a saját QuickMenuből indítok, startmenüt szintén nem használok, a kevésbé fontosakat úgyis az állandóan futó TC-ből küldöm:)

A zenelejátszó AIMP2-t meg egy kis pluszként raktam be, hiszen netezés meg egyéb dolgok közben ehhez hasonló számok szolgálnak háttérként (bár most lusta voltam minden stílusból berakni playlistbe:)

Na és valaki kitalálja, mint jelent a cím? :)

8 komment

Címkék: firefox teamspeak cod2 gamer utorrent

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr221032306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.03.29. 11:09:38

Szerintem ez a desktop egy honlap hegesztő emberé :B
Eltaláltam? Jár a sör? :D
A zenékbe belehallgattam...tetszenek :)

pottyoslabda 2009.03.29. 11:23:33

Ja és a cím... gondolom 27 éves vagy :D
Bár az is lehet,hogy 27 országban jártál már.... vagy...27kg-s volt az első számítógéped... avagy na jó nem fejtegetem tovább :D
Valamelyik úgyis igaz :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.29. 12:25:32

@pottyoslabda: annyi vagyok. ma. :)
Egyszerű volt eltaláni a honlapot a tálcán lévő weboldalból, mi? Amúgy meg ki mondta, hogy jár itt valamiért sör? :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.29. 13:20:40

@pottyoslabda: LoL, miért akarod, hogy háányjaak?

pottyoslabda 2009.03.29. 13:58:05

@Sunsetjoy: Dehogy akarom, isten ment... csak PONT ezt dobta a gép a heppibörzdéjre :B

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.29. 19:07:50

az egóizmus jelentésére vagy kíváncsi?
amúgy a pop2k8 mekkora egy fosbojler már.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.29. 19:19:46

@Bachterman: nem, azzal tisztában vagyok, igazából poénnak szántam, hogy saját posztomat saját születésnapomon rakom ki. A fosbojlerrel is, meg a PoP-al is, hogy fosbojler :D

 
 
süti beállítások módosítása