2009.04.03. 10:42 Sunsetjoy

Vicces háttérkép, nagy ikonok, játékok és programok vegyesen. Bár ezt a káoszt nem teljesen értem elrendezésügyben :D

 

5 komment

Címkék: gadget gamer utorrent

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr291042338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.04.03. 11:20:28

Nekem ez az ablakon benézős képem a kedvencem :) www.jumbojoke.com/images/giraffe.jpg
Az elrendezés kb annyi,hogy nem akart a kacsa arcába rakni ikonokat...én biztos a játékokat egy helyre tenném... és mondjuk a turn off monitor-os ikont se dupláznám fölöslegesen. Kb 18 éves lány asztalának mondanám ezt,ha a kép elnevezése nem Balázs lenne...így inkább nem tippelek a beküldő nemére :D
Így viszont legyen 16-20 közötti fiú.
A start menü gomb tetszik :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.04.03. 12:38:02

ööö, sztem tipikusan 19"-es lcd-t 1024-ben használó delikvens.
nagy spíler lehet.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.04.03. 15:35:34

Nekem meg az rémlik a nevéből (ami a fájl neve), hogy ismerem netről, és több, mint 20, inkább velem egykorú. Bár lehet, hogy tévedek, és nem róla van szó.
@pottyoslabda: a kacsa arcába? Tökéletesen elfért volna bal oldali részen minden ikon, mondjuk felül program, alul játék.

~ Dió ~ (törölt) · http://diofoto.blog.hu 2009.04.13. 00:57:36

az én asztalom is hasonlóan néz ki, csak munka txt-kel van tele... ez a háttér viszont kell =]

bobalazs 2009.06.24. 20:17:29

Köszi a kommenteket.
Sunsetjoynak igaza van, valóban ismer.
A felbontásról csak annyit, h valóban 1024*768, de csak azért mert a monitor hibás volt, és nem volt hajlandó másképp működni. A dupla ikon létét a firefoxnak köszönhetem, ugyanis sikerült asztalra menteni a widget telepítőt. A káoszról meg csak annyit, így jegyeztem meg, ezért nem is bolygattam aa sorrendezést.

 
 
süti beállítások módosítása