2009.04.10. 09:17 Sunsetjoy

Korábbi beküldőnk, b4ndee újabb képeket bocsátott közszemlére, és írt is hozzá egy kis magyarázatot (amiben direkt nem javítottam ki a helyesírási hibá(ka)t :D ).

újabb kettő ismét XP-n.
a világért sem szeretném itt kisajátítani a blogot a shotjaimmal, de ez így most megint tetszik az én szívemnek, és muszály megosztanom ^^

eme két változatot cserélgetem hangulatomtól, kedvemtől függően:
(azt előrebocsátanám, hogy nincs wii-m és nem is lesz. nemszeretem a konzolkat, csak rohadtul tetszik a kép)

XP style:
Kepsgubbe by ~lassekongo83
Dock ikonok:
Reflections by ~styrizo
wallpaper: nincs már meg a link, de devartos mindkettő

 

5 komment

Címkék: gadget winamp dock

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr311056404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.04.10. 17:27:20

nagyon muszáj ilyen sekélynek lennie... ;)

pottyoslabda 2009.04.11. 06:52:57

@b4ndee: Szerintem csak finoman leoltott(ahogyan én szoktam másokat,ha ilyen hibát vétenek...)
A zöldes desktop tetszik,a Wii-s nekem nem jön be.
Túl sok mindent nem tudunk meg Rólad desktop alapján,azt leszámítva,hogy vagy nem olvasol valószínű túl sokat, vagy ha igen, akkor inkább az Ómagyar Mária Siralom lehet,amit szívesebben forgatsz ;)
Csak ugye az a baj,hogy lehet,hogy csak forgatod... :D
Mindenesetre ne sértődj meg,de nem árt tudni,hogy a muszáj, mint szó helytelen,ha "ly"-jel írod..

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.04.11. 13:17:12

a helyesírásom büntetendően rossz, én ezzel tisztában vagyok, ellenben az olvasás és a helyesírás közötti párhuzammal nem.

a muszáJ-t ha gépen írok 10ből 6szor qrom el, valószínűleg el is fogom életem végig, függetlenül attól, hogy mennyit olvasok, illetve műveletlen tahó vagyok e (itt már igen, hurrá), avagy sem.


 
 
süti beállítások módosítása