2009.04.11. 13:34 Sunsetjoy

Beküldőnk, hejehuj ismét képet küldött (korábbi képek: első, második, három-négy) bevallása szerint az utolsót:

Hali. Kicsit átalakítottam az asztalom és gondoltam ismét küldök egy képet róla, remélem tetszeni fog. A tálca alapvetően el van rejtve, most csak azért van ott, hogy látszon a megváltoztatott felirat.

A háttér egyébként innen: www.seriouswheels.com (2008 Project Kahn Bentley GTS Black Edition - Front Angle) és itt is van még egy rakás nagyon szép kép: www.3dvistaxp.com.

Mivel a tálcám már nem fog változni, valószínüleg nem küldök több képet, mert habár a háttereim gyakran változnak, így nem lenne érdekfeszítő. Ettől függetlenül továbbra is az oldal rendszeres látogatója leszek :)

Üdv: hejehuj

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr61059048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.04.11. 20:07:21

szerintem randa. egy autó ne legyen a tulaja péniszhosszabbítása. :/

Malachi 2009.04.11. 20:26:11

@Bachterman: hát ez vicces
akkor mindenki járjon opellel, vagy hogy?

pottyoslabda 2009.04.11. 22:26:53

@Bachterman: attól még,hogy ilyen kocsija van,attól még nem lesz jobb az ágyban :D

hejehuj 2009.04.12. 03:44:28

@Bachterman: kérlek magyarázd meg nekem, hogy lesz nagyobb a péniszem attól, hogy egy autó a hátterem? o.O mert ha lenne is ilyenem, akkor talán, de már attól is nő, ha csak vágyom egy ilyen verdára? o.O

amúgy épp eléggé csajozós a Ladám és a barátnőm sem panaszkodott soha :D

pottyoslabda 2009.04.12. 07:45:58

@hejehuj: Az első hsz-ben látható mondatra reagált,miszerint "az a felni"... csak továbbvitte a gondolatait

hejehuj 2009.04.13. 02:03:47

@pottyoslabda: kénytelen vagyok kekeckedni. oké, h továbbvitte a gondolatot, de ettől függetlenül is fennáll a kérdésem. a közkedveld "nem minden arany, ami fénylik" közhelyet továbbgondolva, nem mindenki punnyadtpöcs, akinek luxusautója van.

pottyoslabda 2009.04.13. 06:42:04

@hejehuj: Ezért írtam én is,amit írtam ;)

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.04.13. 19:07:46

húh még sose volt monokróm hátterem de ez elgondolkoztatott...

 
 
süti beállítások módosítása