2009.04.15. 10:20 Sunsetjoy

Most munkahelyről posztolgatok (illetve írom a posztokat), így nem tudom, hogy melyik kép mikor érkezett, csak első benyomások alapján rakom sorrendbe a kihelyezést. Jelen képet egy újnak nevezhető látogató küldte, hogy elétek tárja háttérképét, asztalát. És meg kell mondanom, megéri megnézni. Igen érdekes módszer, tetszik.

Ezt a méretet tényleg nagyban lehet látni :D

Hali!

Nemrég találtam rá erre a blogra és hát megtetszett a dolog, ezért úgy gondoltam elküldök én is egy screenshotot. Még mielőtt egy éles szemű olvasó megjegyezné: nem lógtam el, elmaradt az a megbeszélés J

Várom a kielemzést :D


Üdv: St. Smurfy

 

13 komment

Címkék: firefox photoshop skype gadget winamp cimkétsetudokadnineki

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr101065952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St. Smurfy 2009.04.16. 10:43:05

Bevallom, ennél kicsit több kommentet vártam :(

pottyoslabda 2009.04.16. 10:52:46

Szép a háttér... jó nagy lehet a monitorod :D
Egy ilyet,hogy lehet kialakítani..?

St. Smurfy 2009.04.16. 11:17:22

3 monitor. 2-t támogat a laptop, a 3. pedig usb-vga átalakítóval megy. Praktikus mikor az ember belelendül a munkába és sorra nyitogatja az ablakokat :)

pottyoslabda 2009.04.16. 11:56:14

@St. Smurfy: és a törött hatású tálca (?), hogy hozható létre? :)

St. Smurfy 2009.04.16. 12:52:17

WindowBlinds program, hozzá pedig Broken Aero theme

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.04.16. 16:56:05

És hogy sikerült egy képet kitenni a három monitorra? Képtelen vagyok beállítani hogy ne mind a két monitoron ugyanaz legyen hanem a folytatása

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.04.16. 16:59:51

@SuetiMueti: Az ilyet legjobb tudomásom szerint be lehet állítani, hogy nem klónozod a monitort, hanem valami olyasmit pipálsz be, hogy "az asztal KITERJESZTÉSE erre a monitorra".

webmunkas 2009.04.16. 18:39:05

Programozó vagy talán inkább sitebuilder lehet az Úr. A Notepad++-ban épp valami Joomla kiegészítőnek a file-át hackeli, de valószínűleg weboldalakat is kell néha összeraknia, ezt az asztalra kitett IE6-ról gondolom. (Mi másért tartana, IE6-ot az asztalán olyan ember, akinek 3 monyója van, modolt destopja van és épp programoz, ha nem tesztelési célokkal.)
Azt, hogy Úr az illető, azt csak a szakma férfias jellegéből merem következtetni, igazság szerint nem látok olyat ami nemre utalna.
Mindenesetre látszik, hogy melóra használja a gépet (egy játék sincs az asztalon, csak melóhoz kelő dolgok, pl Flash, PS, Winamp, Powerpoint, Naptár, Notepad++...), tehát valszeg idősebb olyan 20-as/30-as lehet az illető.

szekelya 2009.04.16. 20:23:17

@webmunkas: az "idosebb olyan 20-as/30-as" megjegyzesed buntet.

szekelya 2009.04.17. 08:36:26

@St. Smurfy: Nem tekeredik ki a nyakad 3 monitorral? Nekem a VirtuaWin nevű virtuális desktop kezelő jön be amióta nem a bb4win replacement shell-t használom.
Van három desktopom, elsőn browser, másodikon mail kliens és IM buddy list, harmadikon egyéb, a chat abhlakok pedig látszanak mindhárom virtuális desktopon. Bárhogyan villámgyorsan tudok váltani köztük, akár billentyűvel akár egérrel.

St. Smurfy 2009.04.17. 10:36:46

@SuetiMueti: Én az UltraMon nevű progival értem el, hogy minden monitorra más-más képem legyen, de ez a háttér konkrétan 1 db kép ami szét van terítve mindre.

St. Smurfy 2009.04.17. 10:38:59

@szekelya: Használtam én is virtualdesktop progikat (CubeDesk, DeskTop, ...), de mindnek volt vmi hibája ami miatt hosszú távon nem tudtam használni mert csak idegesített. Pl. a Flash CS4 rendszeresen elkeveredett menet közben meg darabjai megjelentek egy másik desktopon. Úgyhogy maradt a fizikális 3 asztal :D

St. Smurfy 2009.04.17. 10:43:05

@webmunkas: No végre vmi olyan komment ami az oldal eredeti célját tükrözi :D Amúgy majdnem jó. Most alapvetően sitebuilder, de alapjában véve általános programozó. És igen szoktam design-t is heggeszteni, ezért ez a sok böngésző (hiába létezik W3C). És a végére a személyes: 25 éves, férfi :)

 
 
süti beállítások módosítása