2009.04.29. 08:20 Sunsetjoy

Ez egy harmadik oprendszer sKari gépén (nem tudom, melyik a másik kettő poszt), szóval van/volt minden...

Szia(sztok)!
Már jártam itt, ez a harmadik desktopom, amit küldök, volt már egy XP, egy Vistának kinéző XP, ez most egy Linux, de ez tényleg az, UHU, vagy mifene. Egyik tantárgyamhoz kell, gondoltam elegánsabb így, mint virtuális PC-vel. Ezelőtt volt egy Mac OS X-nek kinéző XP-m is, arról nem lett shot, esetleg ha újraalkotom, elküldöm azt is, aztán akkor kiéltem a mutogatási vágyaimat, meg kb. el is fogynak a népszerűbb OS-ek.

Üdv: sKari

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr181092156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.04.29. 13:07:42

ubuntu, vagy mifene.
a haiku-t is kipróbálhatod, az is népszerű os.

gothmog 2009.04.29. 21:31:23

Hátmég a Free BSD...

sKari 2009.04.29. 23:49:43

Ez UHU, gondoltam legyen hazai (a "mifene" csak amolyan költői túlzás volt). Free BSD-ből LiveCD-n néztem a Freesbie-t, ami szintén hazai disztó, ha jól tudom. Az Ubuntuval nem jutottam dűlőre, röhej, de kevés hozzá a notebookom.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.04.30. 20:08:44

@sKari: ez tényleg érdekes, elvégre itt is megvannak a sztenderd cuccok, GNOME, FF, Azureus, stb. Lehet hogy a Compizt nem bírja a notebook?

 
 
süti beállítások módosítása