2009.05.05. 08:48 Sunsetjoy

Régi ismerősünk újra itt, harmadik posztja netbookról. Tetszik ez a fényáradatos sulis cuccok ikonjai. Gondolom, nem érzed mennyeinek, amikor tanulod :)

Csókolom.

Én lennék az harmadszor is. Kaptam netbookot szülinapomra, és most az lett a főgép.
Dual monitor, vagyis kiterjesztett asztallal nyomom, a netbook kijelzője + Philips 19" LCD monitor, így ugye még filmet is nézhetek, miközben e-mailt írok, vagy akármit csinálok.


Üdvözlettel,
Gabesz

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr31102716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabesz. (törölt) 2009.05.05. 15:58:40

Hátigen, nem volt soha mennyei dolog a tanulás. :)
Sunsetjoy, majd kérlek nézd át az újabb e-maileket is, mert azóta küldtem még kettőt, köztük van a mostani is. ;)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.05. 17:15:55

1. nem én kapom a maileket, hanem Paganmaga
2. kicsit sok már a jóból, neeem?

Gabesz. (törölt) 2009.05.05. 18:57:22

Bocsánat, ez leeshetett volna. Én vagyok a hibás, hogy benéztem, kedves Sunsetjoy. Kicsit sok a jóból?! Mondjuk van benne valami igazság, amit mondasz, viszont bővebben elmagyarázni az én álláspontomat most nincs erőm (egyéni szoc. probléma tudom, kifáradtam, stb.). Béke!

pottyoslabda 2009.05.05. 20:40:39

Érettségi?
OpenOffice?:S

Gabesz. (törölt) 2009.05.08. 16:58:59

@pottyoslabda: Az még messze van pöppet. Akkoriban, mikor megkaptam azt használtam, de most már Office 2007et :)

 
 
süti beállítások módosítása