2009.05.16. 10:41 Sunsetjoy

Ugyan szekelya belinkelte deviantos oldalán az újabb képét előző posztjánál, de mivel a kiposztolás késése miatt utólag elküldte, és nem nagyon dobunk el semmit (legalábbis nem tudok róla), íme.

Szia,

küldtem egyet márciusban, amit még nem tettetek ki, de itt a frissítés ahelyett.

Windowblinds, samurize, virtuawin, pidgin, rocketdock, az aktuális szájízem szerint. A samurize alsó csíkjában és a taskbar kliensében lévő egy pixeles progressbar-okra büszke vagyok, most épp az a cél, hogy minden a legkisebb helyet foglalja, mert ez munkagép.

szekelya

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr1001122249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.05.16. 10:49:49

szépez.
a dock-háttér trükköt azóta galádul elloptam én is.:]

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.16. 13:23:50

Hm, nem tudom miért hívja progressbarnak. A samurize statisztikák alatt látható kis csikról, meg talán a tálca programikonok avagy az outlook felirat alatti csíkra gondolt. Látom előre töröltél infót az IM ablakban, de az Ip-re nem gondoltál. Én se vettem észre, remélem így utólag nem gond.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.05.16. 14:23:17

@Bachterman: bal, alul a memória, cpu, stb alatt van egy egypixelnyi légypiszok. Mondjuk el nem tudom képzelni, hogy ez így megfelel a funkciójának, de tényleg ott van :D Ha legalább piros lenne vagy valami, akkor tán látszana :)

szekelya 2009.05.16. 18:24:39

Sziasztok,

köszi a kommenteket.
@Bachterman, PaganMaga: Az alsó samurize sávban a mem/cpu/hard diszkek, wifi jelerősség, akksitöltöttség alatti csíkokról van szó. Valóban olyan színűek és vastagok, mint az "outlook" alattiak.* A screenshoton azért nem látszanak, mert a kép legalsó pixelei. A valóságban mind a laptopomon, mind az irodai TFT monitoromon a hasznos képernyőterületet kb 2 milliméternyi fekete sáv veszi körül, ami gyönyörűen kontrasztossá teszi az itt tényleg kevésébé látható 1 pixeles csíkokat. Jól látszanak, nem kell ronda pirosat csinálni belőlük. :)

*Az "outlook" feliratos rész a taskbar-on a virtuális workspace-ek vizuális reprezentációja. Az "outlook" a három workspace-em közül a középső, ezt mutatja, hogy kint van a neve, és a középső csík van kiemelve. Workspace-t Win+nyíl hotkey-vel lehet váltani, vagy ennek a tskbar résznek a megfelelő harmadára való klikkeléssel.

@Sunetjoy: tudom, hogy van egy ilyen általános paranoia, hogy ne legyen IP cím a screenshoton, remélem elmondod, hogy miért. A hálózatbiztonság szinte az egyik hobbim. Hacker szakértelemmel bíró kollégáimnak már felajánlottam egy fogadást, hogy kiteszem a netre a gépemet (nem nat-oló router mögé, hanem közvetlenül) megmondom milyen védelmeim vannak, és lehet betörni, de visszatáncoltak. Egy ilyen challenge-et látatlanban felajánlok most is bárkinek, csak legyen valami értékes tétje. :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.16. 20:01:45

@szekelya: Igazából osztom a véleményedet. Én nem olyan rég vagyok itt, de úgy láttam, ez itt valamilyen tendencia. Aztán meg láttam, hogy el van mosva némi infó, azt hittem, hogy globálisan akartad megtenni. De ezek szerint nem igazán.
De akkor sem progressbar, inkább percentbar. Vagy chocolatebar :D

szekelya 2009.05.16. 22:25:43

@Sunsetjoy: Akkor már inkább drinkbar. Egyébként a samurize hívja progressbar-nak ezeket a hosszúkás izéket, amivel bármilyen mérést lehet ábrázolni.

Malachi 2009.05.17. 23:00:20

bakker ez egy tökéletes asztal. az alsó csík külön zseniális. AKAROM.

szekelya 2009.05.17. 23:22:39

Örülök, hogy tetszik. Rég nem változtattam rajta, sőt, nemrég hozzáhúztam a netbookomat is: http://ethsza.deviantart.com/art/netbook-companion-121655507
Most épp firefox csinosítgatás van étlapon.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.05.27. 14:42:03

@Malachi: Ha bétatesztelsz samurize konfigot, akkor megkaphatod.

 
 
süti beállítások módosítása