2009.05.17. 11:45 Sunsetjoy

Jó, tudom, nem ez a neve ennek az utcának :) Színkavalkád, az van. Ikon, az nincs.

Update: valami ötlettől vezérelve publikálás előtt ránéztem az újabb képekre, és találtam egy másik képet is, lásd lentebb.




3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr991122257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.05.18. 07:33:33

Jó ez, de egy ikont sem tennék erre, mert meg nem találnám :)

pottyoslabda 2009.05.18. 09:33:43

Azt hittem, hogy úgy vannak megoldva az ikonok, mintha a nagy kép,kis képei lennének :D
Najó..ezt még én magam is alig értem..7fő :S

 
 
süti beállítások módosítása