2009.05.25. 08:33 Sunsetjoy

Újra posztot kaptok tőlem, nem kell aggódni. Első képünk szerintem egy jól megkomponált asztal rendezett ikonokkal, tök jó Samurize statisztikával (minimum a felirat különdíjas). A sok játék mellett a használt ikonok. De én még így elsőre is látok rajta olyat, ami esetleg nem feltétlenül szükséges.

Ja és be van üzemelve a szavazás, hajrá.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2,5/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr351141248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekelya 2009.05.25. 11:58:30

Dátum és idő kijelzéshez lehet, hogy olyan fontot használnék, amiből nem hiányzik a kettőspont.
Az a plexicső mit mér?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.26. 17:55:48

-20 és +40 között akksitöltöttséget? :)
Szerintem az is hőmérő, a +17 fok kb. a virtuális hőmérőben addig érne.
Amúgy meg szerintem felesleges az óránál megjeleníteni a másodperceket, plusz a "plexicső" is az, ha egyszer ki van írva felül a hőmérséklet.

pottyoslabda 2009.05.27. 22:59:57

@Sunsetjoy: Ja,azt nem is néztem..így valóban nem lehet akksi :D

 
 
süti beállítások módosítása