2009.05.28. 21:00 PaganMaga

Eljött az ideje, hogy hangszert ragadva, újra verbunkos dalokat zengjek felétek! Na jó, nem, az talán túlzás lenne.

Ezúton keressük új szerkesztőtársunkat, szerkesztőtársainkat, akik a tisztelt olvasók posztéhségének csillapításában segédkeznének a lusta tulajnak (nekem) és a sokat dolgozó, de egyedüliként megszakadó Sunsetjoynak a blog üzemeltetésében, fejlesztésében.

Jelentkezni a megszokott, paganmaga@gmail.com emilcímen lehet pár sor kíséretében.

Ezen felül várjuk egyéb ötleteiteket is a blog kapcsán. Napi 42 poszt vagy csak 2, de abból az egyiken legyenek csöcsök? Több duma, kevesebb kép? Fenyegetéssel, zsarolással szerzett celebasztalok? Bizom a kreativitásotokban!

Ezúton, előre is köszönjük a témában érkező észrevételeket és a jelentkezőket,

Szép napot!

12 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr411149337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.28. 21:12:29

Amúgy holnap megint 3 poszt.
2-ből egyen csöcsök? Amikor az eddigiek közt olyan 2%-ban voltak. Akkor olyan 2 havonta lesz poszt :P

Az értelmes ötleteket nyomjátok ide (is) kommentbe, hogy rögtön tudjuk tárgyalni.

Malachi 2009.05.28. 21:18:49

menjetek el bulvárba, jöhetnek a celebasztalok
egyszer már elkezdődött, de hirtelen vége szakadt

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.05.28. 21:50:20

és mi van minimálissal? bedobta a törölközőt?

ötlet: inverz asztal. hogy képzeled el egy híresség asztalát? nem celebekre gondolok, hanem értékesebb emberekre. de lehet akár majka deszktopja is. elképzelni, csinálni szépen, beküldeni.
szóljatok, ha voltmár.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.05.28. 22:03:34

@Malachi: Egyrészt közel sem mozgatta meg az olvasókat a dolog, mint amennyire számítottam akkor, másrészt próbaképp írtam pár "celebnek", de válaszra sem méltattak :D

@Bachterman: mini pár hónapja kimentette magát mert a nyakába szakadt az egész cég, meg más egyebek is :)
Az inverz játék sem sikerült jól, egész pontosan 1 hét alatt csak pottyoslabda küldött képet.

http://asztal.blog.hu/2009/03/13/napioff

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.28. 22:04:18

@Bachterman: Mnmlst már úgy 1,5 hónappal asszem az utolsó posztja után max. Csak nem vertük nagydobra. Kár, mert piszok aktív volt.
Inverz asztal: ha nem hírességekkel, hanem kitalált személyekkel volt már. Komoly bukó volt sztem, 1-2 ember küldött. Nem tudom, hogy erre lenne-e igény. De majd ti eldöntitek.
A bloggernapok így utólag nekem is tetszettek, csak sokan nem vállalták asszem, hogy túl személyes az asztaluk.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.28. 22:05:13

@PaganMaga: Erre mondom én, hogy ejha:D

porkolabisti 2009.05.29. 11:53:20

mondjuk egy hogy néz ki a (Firefox) böngésződ kategória érdekes lehet

Ombodi77 · http://PlayForFunClan.Extra.Hu 2009.05.30. 11:14:18

Szerintem csak több reklámra lenne szükség :) A 10-et sem elérő komment átlag kevésnek tűnik.. Valamit elárulnátok az oldal látogatottságáról? Csak kíváncsíságból.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.05.30. 11:40:59

szerintem inkább legyen kevés, de minőségi komment, mint sok, de hulladék. lásd: puruttya, napiszar, homár, subba. elsőzők, anyázók, fikázók.
kinek kellenek?

pottyoslabda 2009.05.30. 12:12:48

Én jelentkeznék,de mivel 3 nap múlva államvizsgázom,így ezt kicsit halasztom :D
Amúgy a böngészős dolog nem rossz ötlet..de nem tudom,hogy ez mennyire lenne sikeres... bár meg lehet próbálni.
Dupla poszttal... asztal+böngésző :)
Vagy akármi mással,ahol lehet egyedi(bb) a beállítás.. :)

pottyoslabda 2009.05.30. 12:15:05

@PaganMaga: Csak én? Jujjj hát igen... elvetemült vagyok :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.05.30. 14:37:33

Ami nekem eddig meg a mostaniakból lejött:

@Bachterman: gondolom a minőségi posztra, és nem kommentre gondoltál, hiszen azt nem mi termeljük le.
Amúgy ez, mint úgymond tematikus és "szakmai" blog nehezen tud elérni hasonló szintet, akárhogy is tekintjük ezt a szintet.
Ezért érdekelne a minőségi kifejezés, hiszen a blog a beküldőkből "táplálkozik". Ha meg 5-6 mondatnál többet írok, akkor már olybá tűnik, hogy a látogatók helyett elemzek.
Közösen úgy gondoltuk anno, hogy a napi 3 a maximum, hétvégén meg napi 1-2 a maximum.

Anno pl. a blog feldobása érdekében csináltam egy napioffban szoftverszüretet, volt napioffban tutorial is. Nem tudom, hogy ezen posztok mennyire érdekelnek titeket.
A nem konkrétan asztal kinézete pozítív ötlet, több beküldő alapból megmutatta, érdekes lehet nem csak böngésző, hanem így teljes stílus bemutatása is. Vagy lehetne mondjuk a dizájnos zenelejátszó bemutatása, így kissé megmutatná a beküldő, hogy mik kerülnek a playlistbe :D
Esetleg úgy gondoltam, hogy az ilyen speciálisabb posztokat mondjuk hetente egy meghatározott alkalommal (alkalmanként) posztolnánk.

u.i.: volt nemrég eszembe egy ilyen szoftverszüretes blog indítása, de idő hiányában meggondoltam magam. Van nekem még 2 honlapom, meg egyéb dolgom is.

 
 
süti beállítások módosítása