2009.06.03. 13:17 Sunsetjoy

És íme, egy Borg kocka.

Mi vagyunk a Borg. Kapcsolják ki a pajzsukat és állítsák le a hajtóművet. Biológiai és technológiai sajátosságaikat a miénkhez adjuk. Kultúrájukat a sajátunk szolgálatába állítjuk. Minden ellenállás hasztalan. Asszimiláljuk magukat.

Reméljük, azért a beküldőt nem asszimilálták :D

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3,3/5)

5 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr251160114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.04. 12:06:22

borzkocka :D
a rejtve kapcsolódó sunnyogást messengeren nem értem, miért is használja bárki.

K0k4n · http://kokan.blog.hu/ 2009.06.04. 13:15:23

Csak, hogy ne off legyen végig.
Még mindig érdekelne(annyira nem hogy utánnaolvassak). Nekem a tálca kicsit elüt a háttérképtől, bár ez ugye szubjektív.


[OFF]

@Bachterman: miért lenne sunnyogás?

Egy egyszerű példa.

Beszélni szeretnék valakivel (tegyük fel, hogy máshol nem elérhető) azonban még nincs fent, vagy éppen beszélgetünk. Viszont senki mással nem akarsz jelen helyzetben beszélgetésbe bonyolódni.

Persze itt jön az, hogy írd ki állapotnak, hogy nem elérhető stb. Van aki ezt nagyon nem tartja be ( Attól még lehet rendes, hasznos számodra; tehát nem megoldás a törlés. Ráadásul sosem tudhatod kiből fakad ki ez! ), természetesen nem veszed figyelembe. de erre nem mindenki képes... Főleg ha mondjuk rezgő figyelmeztetést és egyéb jó dolgokat küldenek neki.

Aki meg azzal eljátszik, hogy addig letilt mindenkit annak gratulálok.

Az én szemszögemből pedig. Szoktam fájlcserét folytatni, vagy tanulni gépen. Ilyenkor nem lépek ki, meg be folyton a kliensből(és használok más protokollt is mellette, 20-30 állapotot körülményesebb kezelni) hanem egyszerűen csak rejtett állapot. Pl.: ez nem hiszem hogy sunnyogás lenne...

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.06.05. 07:45:53

Szerintem sem sunnyogás. Amit K0k4n írt, az egy jó példa rá, én is használtam néha, amikor csak egy bizonyos emberre vártam msn-en, és amikor belépett, akkor vígan tudtam vele csevegni.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.05. 13:45:26

aham. pidgin alatt nem csinál ilyen rezgős szarságot, sőt, ha dnd-ben vagyok, fel sem bukkan semmi, csak egy pici ikon jelzi a taskbar-on, hogy valaki ugatott.
a felvett kontaktok meg be vannak idomítva, hogy ne ugassanak, ha dnd-ben vagyok.
szóval nálam abszolút értelmetlen.

és szerintem sunnyogás. gumifülezés. :)

 
 
süti beállítások módosítása