2009.06.16. 13:36 Sunsetjoy

Mostanában úgy tűnik, hogy többen küldenek olyan képet, amelyen az alapértelmezett helyzetben alul található (és egyesek szerint pont az ellentéte, a fenti helyzet az egyetlen, és igazi) tálca bal oldalt van. Nem tudom, hogy ez a blogon eddig megjelent ilyen képek hatása, vagy csak mostanában ilyen képek kerültek a blog e-mail fiókjába.

Beküldőnk bemutatja, hogy nem csak otthon, hanem a munkában is a fentebb említett megoldást részesíti előnyben (gondolom, ha egyszer hozzászokik az ember, nehéz váltani - tanúsíthatom). Az ikonok és programok majdnem átlagosnak tekinthetők, de az a manual nekem enged sejtetni valamit, a VNC-t se poénból rakhatta fel:)



 

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3,6/5)

6 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr111188489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi888 2009.06.16. 14:21:31

Számomra ez így használhatatlan lenne...

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.16. 15:15:14

Hát az tuti, hogy ezt meg kéne szokni...

pottyoslabda 2009.06.16. 20:33:45

Nekem ez most annyira nem jön be,de biztos azért,mert én nem szeretem ha oldalt van a tálca

KiszelyMate 2009.06.17. 07:59:08

Köszönöm a lehetőséget! Apró hozzáfűznivaló:
- már a kezdetek óta használom a bal oldalon a tálcát, és tényleg nehéz lenne leszokni róla. Persze kollegák a munkahelyen mindig tépik a hajukat, ha az én gépemen akarnak csinálni valamit.
- bár a képeken nem látszik, de gondoltam hozzáteszem, hogy melóhelyen 2 monitor van, otthon meg 3, csak nem láttam értelmét, hogy azt is megosszam veletek, mert csak a háttér van 2x, 3x.

St. Smurfy 2009.06.18. 10:11:33

Nekem is bal oldalt van a taskbar és tényleg nem szívesen tenném már máshova. Bár én ennek a vastagságnak a duplájára tettem. Elfér, hisz szélesvásznú a monitor :)

 
 
süti beállítások módosítása