2009.06.19. 13:41 Vicktor

Erre hirtelen lecsaptam amint megláttam, hogy én szeretném postolni, egyrészről mert nagyon tetszik, másrészről meg egy hű olvasónk és kommentelőnk Bachterman asztala érkezett meg immár harmadik alkalommal. Asztali gépe elsőre és másodikra is nagyon jól nézett ki, ám ez alkalommal egy notit láthatunk.

ez nem az asztali gépem, hanem az asszony régi laptopja. kiköltöztem
vele a kertbe, mert mobilisabb, mint egy dual monitoros desktop pc. ;)

hogyanok és miértek http://coruscus.hu/hegesztes/lehuzas

további szép napot és boldog jövőt!

--
bachterman
 

Elég hosszasan kifejti a dolgokat, úgyhogy én nem is fecsérelnék sokkal több szót, de azért azt megjegyzem hogy ez a színkombó meg az ikonok nagyon tetszenek.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,7/5)

6 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr41194547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.06.19. 16:07:13

Nahát,ilyet is lehet a pidginnel?:O

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.19. 16:26:17

hát a pidgin nem egészen adium, de azért határeset. :)

szekelya 2009.06.19. 17:04:13

Komolyabb dlanham addikcióról tanuskodik a cucc. :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.19. 22:23:22

retrospekció történt, ugyanis a telefonomon már rég ez a téma figyelt, és elgondolkoztam, hogy honnan is van. így lett a lepin is. :)

 
 
süti beállítások módosítása