2009.06.22. 09:00 Sunsetjoy

A zenehétfő ismét jelentkezik, remélhetőleg valami rendszert teremtve a blog hétköznapjaiban. Első olyan beküldőnk képe, és kommentje, aki eleve a zenehétfő kezdeményezésre küldött megjelentetnivalót.

Sziasztok!

Láttam az oldalatokon, hogy lehet küldeni zenelejátszós képeket. Hát gondoltam küldök egyet. Eleinte én is sokáig Winamp használó voltam. De ez megváltozott, mikor lett 5.1-es kártyám, és nem tudtam vele rendesen használni vele.
Ezért váltottam a FooBar2000-re, mert ehhez találtam is megfelelő Plugint, a ChanelMixert, amivel ki lehet hajtani mind a 6 hangszórót. Nem mellesleg végre kijött az a verziója a Foobarnak aminek a funkcionalitása eléri az én kívánalmaimat. Pl.: Tudjon Global Hotkey-eket, amiket a Winampban használtam,  és a procc terhelése sem legyen 1000%. Ezért is esett a választásom erre a király programra.

Nos, röviden ennyi..

A lejátszó alap beállításait használtam, bár a layoutot kicsit megszerkesztettem...

A zenékről tudni kell, hogy csak egy része van a gépre felmásolva a többi inkább DVD-n van meg, és mert luste gecc vagyok felmásolni ezért ennyi van a gépen. Amúgy se hallgatnám végig... de na...
A másik, meg hogy ez a Foobar2000 Portable verzió, szal ha valami gebasz lenne akkor csak copy paste és mintha mi sem történt volna :D:D Ugyen ez a FF-al is.

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,6/5)

3 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr641195598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.22. 11:17:00

eccer próbáltam a foobar-t, de nem nyűgözött le.

pottyoslabda 2009.06.22. 20:47:58

Nekem nem tecc... :S
Sima,egysíkúnak tűnik(nem ismerem,csak ránézésre mondom)

Portárs Művész 2009.06.26. 13:39:37

foobar amúgy nem rossz, tényleg jobb hangzás hozható ki belőle, mint a winamp-ból. Viszont a kezelése picit más talán körülményesebb, mint a wa. A jó hangzást viszont a Spider Player is tudja, viszont ott nem olyan jó a skin support. Nincs igazság a Földön... :)

 
 
süti beállítások módosítása