2009.06.24. 13:51 Sunsetjoy

Egyszerű, ikonszegény háttér a beküldő számára kedves tartalommal.

Helló!

Gondoltam én is beküldök egy képet, hátha tetszeni fog. Hendrix a kedvenc gitárosom és ez a háttér olyan érzést sugall, mintha a laptopom egy Jimi Hendrix edititon lenne. Maga a gép fekete és nonfigurativ minták vannak rajta, ez a háttér teljesen passzol hozzá. (csak ha esetleg a poszt miatt kellene noti a tipusa: HP Pavilion DV2530ee)

Üdv.: Norti

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3,3/5)

9 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr381203855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.24. 22:34:40

Mondjuk egész családnak acerja van és soha senkinek semmi baja nem volt vele :) Dehát kinek a pap, kinek a papné, kinek pedig a lánya...

pottyoslabda 2009.06.24. 22:47:09

@Vicktor: Én csak rangsoroltam(nekem HP-m van és az IT-s ismerősöm mondta,hogy abban az összegben amennyit rá tudok szánni,akkor inkább HP-t vegyek mint Acert...)nekem mondjuk a DELL Inspiration 1525 marad a kedvenc.. de ez ilyen lányos dolog :D

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.25. 00:26:21

@pottyoslabda: Értem én csak nem szeretem amikor kijelentik hogy ez és ez ennél és ennél jobb. Mert igazából minden márkából van jó vétel (Na jó Toshibát nem vennék mert minden ismerős panaszkodik rá. De lehet hogy jön mindjárt egy komment hogy a Toshiba mennyire jó.) Nekem sikerült szerintem egy elég jó acer-t kifogni elég jó áron. De hogy nevesítsük is.
www.users.hu/termekek/18324/Acer+15_4+Aspire+5930G-733G25N
"Ő" dolgozik most nekem és asszem 200ért újonnan nem volt rossz vétel.

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.25. 14:33:03

@Bachterman: és akkor mac-en meg sony vaio-n kívül mi a jó? :)

pottyoslabda 2009.06.25. 22:57:07

@Vicktor: Az én első toshibám kb 2hónap alatt bemutatta,hogy mennyire nem jó :S
Azóta is néha fura módon lefagy(szóval inkább pihentetem:D)... maradok HP-nál :)

 
 
süti beállítások módosítása