2009.06.25. 09:39 Vicktor

Mai poszban Baandi asztala következik. Sajnos kommentár nem érkezett hozzá, így írok róla én pár szót. Ahogy láthatjuk Vistát használ (vagy esetleg vistává álvázott xp-t ezt erről a képről nem lehet eldönteni), de az tuti hogy a háttér egy alap vista darab. Felül a népszerű rocketdock, csak azt nem értem hogy ha ott is van lomtár akkor minek az asztalra is egy? Meg ha már van egy dokk akkor miért vannak ikonok az asztalon... Oldalt Google toolbar ami volt fent nekem is de valami miatt a gmail-t nem tudtam belőni rá, úgyhogy mennie kellett.  Torrent, Gta, Ps, Msn. A megszokott dolgok. Igazából túl sok extrát nem tartogat ez az asztal, a dupla lomtár miatt csak 2,5.

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (2,9/5)

5 komment

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr331206567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.25. 13:47:23

ez xp, papa. másként minek használna gugli sidebart?

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.25. 13:53:17

mondjuk nekem a laptop kérdezte meg hogy felrakja-e és mondom akkor nézzük meg és majdnem maradt. Nekem szimpatikusabb mint a vista beépített. Mondjuk ezt nem értem hogy nem rak fel senki vistát mer sz@r, akkor miért akarják egy csomóan hogy úgy nézzen ki az xp-jük...

St. Smurfy 2009.06.25. 15:04:10

Mert pl. szerintem a Vista jól néz ki, csak maga a rendszer egy kalap ...

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.25. 15:09:50

Amúgy ezzel is vitatkoznék, mert sok baj nincs vele, csak nagyon kell alá a vas...
Hát csak hogy lehet elég jó skin-eket taláni xp alá. Miért mindenki a vistára akar hasonlítani :)

pottyoslabda 2009.06.25. 23:03:06

Nekem nincs bajom a laptopomon a vistával, a másik két asztalinkon pedig fut az xp,azok is hiba nélkül :)
Nagyon zavar az bal felső sarok és az exe fájlok :S

 
 
süti beállítások módosítása