2009.06.27. 15:55 Vicktor

Na ismét egy asztal kép amihez nem érkezett komment, így azt se tudom megmondani hogy milyen oprendszer ez. Hát ha nekem tippelni kéne azt mondanám hogy vista új skin-nel, mert nekem is hasonlóan néz ki. (Szerk: Bár mások szerint lerí róla, hogy ez egy xp ; szerk2: És közben beigazolódott hogy ez tényleg egy xp) Háttér kép igazából nem tudom mit ábrázol, de nekem bejön. A naptár design-ja a bal felső sarokban plusz pontot érdemel. Counter Strike ikonok felül, esetleg valami klánban is játszol? Van itt sony vegas 7.0 videószerkesztő is. Ez munka vagy just for fun? Ezt a pár ikon egy dokkba el lehetne rendezni, akkor még letisztultabb lenne, de így is megér egy négyest. :)

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,3/5)

7 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr811212041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabesza. 2009.06.27. 16:08:47

Nem akarok kötekedni, de erről lecseng, hogy ez windows xp, nézd csak meg a tálcaikonokat. :)

asdfetc 2009.06.27. 16:13:31

És a lomtár meg a sajátgép ikont

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.06.27. 16:15:32

@Gabesza.: @birogeri: Lomtárral és saját gép ikonnal egyértelműen nyertetek :)
a tálcán lévő ikonokkal viszont vitatkoznék, mert az én vistám így néz ki: asztal.blog.hu/2009/06/07/housemusica és elég hasonló a tálca

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.27. 16:34:28

"Mutasd az asztalod, megmondom ki vagy!"
tinédzser gamer.

justbesanca 2009.06.27. 18:06:30

Hali!

A képen látható oprendszer XP, amint látható, tavaly októberi, a kép pedig egy 3D-s abstract kép deviantart.com-ról. A naptárat, hogy honnan szedtem, már nem tudom megmondani, de arra is a www.customize.org oldalon keresztül találtam rá, mint a windows témámra. Már nem klánozom, csak néhanapján mixelgetek.(éppen ezért kikérem magamnak a tinédzser gamer titulust! :D) A vegas csak fun, és egyik jóbarátom is az ikonok dokkba való rendezését kifogásolta leginkább, amikor a képet mutattam neki, és akinek ösztönzésére pofoztam ki akkor az Xp-met. Köszi Sapek! =)

Köszi, hogy kiraktátok, nemsokára beküldöm, a mostani XP-s asztalom, valamint a laptopos XP-t és/vagy Win-7et.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.06.28. 03:00:21

Egyszerű és jól kitalált; szép. Nekem bejön, Nem vagyok benne biztos, hogy tinédzser.

 
 
süti beállítások módosítása