2009.06.30. 08:30 Sunsetjoy

Érdekes összeállítás, operációs rendszerek, hatalmas méretű képek, csemegézni való. A beküldő rettentő kiváncsi, hogy mit szűrtök le az alábbiakból :)

Szia!

kiváncsi leszek ebből mit szürnek le az emberek :)
Az elérhetőségeim nem publikusak ;)
A telepitett programokból sokat nem lehet látni. mivel a host
oprendszeren nincs egy ikon sem kinn az asztalon. (az asztal legyen
clean) :)
Egy Win7 fut. alatta Vmwareben, WinXp és BackTrack Linux. hogy legalább
pár ikon legyen ideiglenesen visszakapcsoltam az asztali ikonokat XP
alatt, de alapvetően az sem sokott ott lenni.
A háttérképet Én készitettem. :)




 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2,7/5)

9 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr391215965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi888 2009.06.30. 10:59:43

egy kérdésem van: ez miért jó?

szekelya 2009.06.30. 11:03:03

Két monitor, virtuális masinában XP, illetve security tesztelésre használható backtrack linux, XP GUI custome-izálva, bár az XP eredeti rondáról mégrondábbra, pláne bliss háttérrel, a Win7-ben firefox a böngésző de több ablakban fut és mindkét windows magyar nyelvű, sőt, még az általa sűrűn látogatott website háttere is baromi ronda, ezért úgy gondolom, hogy a beküldő egy igénytelen geek. :)
Az összeérő háttérkép jó húzás, de a két alsó sarka olyan zsufi, hogy nem használnám desktopon, azt pedig valaki elmondhatná, hogy miért kell a HUF/EEUR/USD árfolyamot folyamatosan látni.
Ha az időjárás gadgetben nem csak gizdaságból szerepel Monaco, akkor a fentiekben csak az irigység beszélt belőlem. :)

Fearless · http://kozepvonal.blog.hu 2009.06.30. 13:34:22

két screen, egy 22" és egy 24". Az XP csak vissza lett rakva alapra, (ikonok + háttér, hogy ne a szokásos fekete háttér legyen amit használok ikonok nélkül mert akkor semmi sem látszik). Monaco nem csak gizdaságból van ott, de irigykedni nem kell. Viszont a "sőt, még az általa sűrűn látogatott website háttere is baromi ronda" ezt nem értem...

szekelya 2009.06.30. 13:52:11

Ironizáltam a házigazdáinkkal. Az asztal.blog.hu hátterére értettem. Szerintem rusnya az egész site ahogy van. Annyira, hogy biztos viccből ilyen.
Az általam látogatott, ilyesmi témával foglalkozó site-ok és fórumok saját megjelenésükben is inkább az esztétikumra törexenek:
aqua-soft.org/forum/
www.galaxygui.net/
guipulp.com/
www.cairoshell.com/
www.smashingmagazine.com/

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.30. 13:58:06

@szekelya: monaco nagyon nem számít már puccos helynek, papa. kábé egy árban van, mint a rablóbb pesti éttermek. szóval lehet menni bátran.

a webdizánra pedig: csinálj jobbat, és küldd el paganmaga-nak. ;)

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.07.01. 10:02:23

Nos, a designről annyit, hogy a legelején elkezdtem rajzolgatni meg próbálgatni mit, hogy kell/lehet. Aztán rájöttem, hogy bármilyen szépet s jót rajzolok is, azt nem tudom a blogmotorhoz passzintani mert hülye vagyok a css-hez, de még a html-hez is. Így maradt az ahogy éppen állt a dolog.

Amúgy meg nem csúnya ez csak épp nem szép. :D

szekelya 2009.07.01. 12:25:33

@PaganMaga: Régebben a blogteren csináltam pár blogsablont grafikával és CSS-sel, amit most meg akartam mutatni, de nem tudom mi van a blogterrel, egy arva kep nem latszik sem az én oldalaimon, sem a saját nyitólapjukon.

Ha előállok egy témábavágó sablonnal, akkor lehet, hogy lecseréled? Mert amúgy nem vágnék bele blog.hu sablongyártásba.

@Bachterman: puccos - nem puccos, sosem vágtam bele külföldi munkavállalásba, ha most akarnék, akkor sem hiszem, hogy mediterrán tengerparti lehetőségeim lennének. Nyilván valós elképzelésem sincs a dologról, de a képet nézve felrémlett egy netcafés szellős árnyas kiülős helyről való távmunka valahol a tengerparton, jegeskávét szürcsölve és időnként rágyújtva munka közben. Ami a jó fizetésért történő üzletszerű nyaralás kategóriáját súrolja.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.07.01. 12:43:32

@szekelya: persze, ha megcsinálod akkor lecserélem és még meg is köszönöm :)

KiszelyMate 2009.07.02. 12:17:45

Szép az a háttérkép... :)

 
 
süti beállítások módosítása