2009.07.01. 09:32 Sunsetjoy

Az olvasónk mániákus asztalpimpelőnek vallja magát, így akadhatott erre a blogra is. Mondhatni mindent elmond az asztalról, amely véleményem szerint kellemes összhangban van önmagával :)

Üdv!

Már nem egészen tudom, hogy milyen úton-módon lyukadtam az oldalatokra, valamit éppen gúglizhattam (na hogyan máshogy... ) ami kidobott titeket is. Szóval elég régóta mániám az asztalt testreszabni, és bár kezdetnek képes voltam mindennel teleaggatni amit találtam (köszönhetően az xp-nek, -  StyleXp, Objectdock, és társai - Vistának, - kiesett a Stylexp, helyette elkezdtem a yahoo/google gadgetekkel szöszölni, maradt az objectdock, kivéve ha nem RocketDock, és most itt vagyok a Win7-ttel), ma már nem szándékom kinyírni a gépem midnenféle fölösleges kütyüvel. Az új Win7 féle tálcával a dock szükségessége is megkérdőjelezhetővé vált, így azt is elhagytam, összességében maradt 2 gadget (Quick Launch, és Date & Time), használom az Aimp2 nevezetű lejátszóprogit, ami szerintem az egyik (ha nem A) legjobb, konfigurálhatóság, és szolgáltatások tekintetében, és.... és nagyjából ennyi ami említésre méltó. Mivel a monitorom elég nagydarab, 23 colos, így nem igazán félek attól hogy a Powerbar (az új tálca) megtelne, az asztalra pedig sosem szerettem ikonokat dobálni. A tálcán található programok ikonjai közül egyik sem "eredeti".
Nagyjából ennyi, és bocsi a kusza fogalmazásmódért :D
Minden jót: Ájsz (átmeneti idióta ragadványnév, akárcsak aaa....aaaa.... inkább ne soroljam.)

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,2/5)

5 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr601218739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.07.03. 17:47:56

Egyszerű zenelejátszó,bár pont elég :)
A háttér nekem nem jön be,de ez az én hibám :)
MSN a legújabb ahogy látom :)
Limewire bejön..?Nekem csak gondom volt vele :S

Ájsz 2009.07.03. 18:54:59

Nah, megtaláltam a regisztráció gombot :D

Szóval, hol is kezdjem. A zenelejátszó tényleg nincs túlbonyolítva, de mutatós, és számomra tartalmaz olyan pluszokat, aminek hasznát veszem (címkéző, audiókonverter, miegymás).

A háttér hogy nem jön be, az egyéni szocprob :D Igazából én sem tudtam hogy kit ábrázol, aztán felvilágosítottak hogy egy anime szereplője (amik egyébként érdekelnek, bár nem függtem rájuk). MSN új igen, ahhoz sokat nem lehet fűzni :D

Limewire pedig... én úgy vagyok vele, hogy ha kiismered, ki tudod szűrni mi a vírus, féreg, stb, akkor gond nélkül használható. Egyrészt a fájlméret mindegyiknél ugyanaz, másrészt semmi címkét nem tartalmaznak. Szóval nekem végülis bejön.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.09. 12:06:51

ÁÁÁ....
(Bleach mánia előtör, háttérképre nyálcsorgat)
Honnan van nagy felbontású Neliel képed? Én csak kicsiben találtam meg...
Ha esetleg a sorozat többi darabja is megvan és nagyon szépen mosolygok (olyan tükörtörősen, ahogy tőlem telik) megszerezhetem tőled? :D

Ájsz 2009.07.09. 16:27:24

(szabadittreklámot? :P)

google-ba vésd be hogy wallpaper abyss, ott lesz anime kategória, ott pedig meg fogod találni.

Viszont sorozat többi darabja alatt hirtelen nem tudom mit értesz :D

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.09. 23:51:51

Nagyon szépen köszönöm!
Már be is ugrotta hátérkép...!
Közben keresgéltem és megtaláltam a forrást a deviantart-on. Wen-JR nevű felhasználó készítette a képeket (bár oda kisebb felbontásban vannak feltöltve). (remélem így link nélkül nem számít reklámnak :D) A többi darab alatt pedig Ulquiorra Schiffer, Kempachi, Halibel képeket értettem. (illetve bárki, aki a Bleach-ben szerepel, és hasonlóan szép és élethű kidolgozással vannak modellezve)

 
 
süti beállítások módosítása