2009.07.01. 14:45 PaganMaga

Szívemnek kedves kezdeményezés ez a zenehétfő, sajnos nem kényeztettek bennünket shothalmokkal, így maradt ki a heti adag. Megkésve bár, de rendkívül frappánsan afterpartynak nevezve azért itt az enyém csak, hogy a folyamatosság meglegyen.

Sima AIMP2, a hivatalos oldalról töltött skinnel, tulképp semmi extra. Zenei sokrétűségemmel villogva, ott van a gépemen lévő zenék listája is :)

Nyitottam egy böngészőt is hozzá, abból is sokat meg lehet tudni rólam, ráadásként überfaszán adta magát a tartalom is.

Pontozni nem illik a sajátot, így az nulla .> A háttér ugyan nem látszik, de szerintem nagyon csecse, ITT megtekinthetitek.

szerintünk: (0/5)
szerintetek: (1,5/5)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr811219505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabopal · http://szabopal.com/ 2009.07.01. 14:55:00

egy a gond, h. a screenshot nem link :(

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.07.01. 15:01:01

khm... régen posztoltam... sry, javítva :)

/me lamalamaduck

porkolabisti 2009.07.01. 15:18:03

aimp vs. winamp?
ki nyerne? érveket szeretnék:)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.07.01. 17:16:43

Az AIMP-nál nem kell plusz "fizetned", hogy plusz dolgokat is tudjon. Bár én magam soha nem használtam a plusz dolgait :D
Az AIMP-hoz van eleve skinszerkesztő :)
Talán kevesebb memóriát használ, eleve vannak hozzá plusz jóságok, amiket Winamp esetén külön kell hozzáadni (nem vagyok benne biztos)
Én így kapásból ezeket tudom mondani, lehet hogy nincs teljesen igazam, sokáig Winampos voltam, mert az volt az ismert. 1-2 éve használok alternatívákat mindenféle feladatra.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.02. 07:56:15

nekem a háttér tetszik.
házigazdát nem illik fikkantani, de minek nyolcféle im?

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.07.02. 09:14:17

Én jóideje keresgélek lejátszó után (winamp, aimpm, foobar, kmp...). Elsősorban a skinezhetőség és a használhatóság a szempont. Az, hogy hogy szól másodlagos amellett, hogy mi szól :) Sosem értettem a gigamegaplazma tévé vásárlóit akik aztán hazamennek és a 16:10es tévén, torzítva nézik a győzikesót....

@Bachterman: így vagyok az im-ekkel is. Keresem a megfelelőt :) A trilliant csak IRC-re használom, valahogy a mIRC rohadtul nem tetszik, ezt meg már megszoktam. A messengerből végképp elegem lett, azt leváltani hivatott a többi, jelenleg a pidgin a favorit, br nem túl felhasználóbarát szerintem :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.04. 17:12:43

@PaganMaga: a pizsin tróger, de meg lehet szokni. a trillian meg a miranda trógerebb, de azokat könnyebb megszokni. viszont nem multiplatformok.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.07.10. 01:56:52

Zenelejátszókkal én is bajban vagyok (mint látható az én scrshotomon), de nekem nem a skinezhetőség a legnagyobb bajom.
Viszont ezzel a témával kapcsolatban csak annyit: Úristen:S

 
 
süti beállítások módosítása