2009.07.04. 08:19 Sunsetjoy

Filmrajongó látogatónk rögtön küldött képet, mihelyst ránktalált. Nosza, háláljuk meg neki, még ha windóz xp home editionja is van :) Bocs az osztályzatért, biztos lesz aki többet ad neked.

Hi mindenki!

amint megtaláltam a blogot, rögtön le is fotóztam az én desktopom. Tudni kell,hogy film őrült vagyok, és különösen a hátterem lévő színész iránt mutatok nagy érdeklődést... :D Amúgy szinte minden beállítás alap beállítás, max. a színekkel variáltam egy kicsit. Oprendszer: windóz xp home edition. (Jó régi,mi? :D) A gép teljesítményről most így hirtelen fogalmam sincs... :D Ha teli lesz,akkor majd letakarítom, oszt viszont válltáska! :)
üdv: xilluci

szerintünk: (2/5)
szerintetek: (1,6/5)

3 komment

Címkék: 2

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr201225748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.04. 17:07:41

film őrült? ebben a sorrendben? :)

pottyoslabda 2009.07.06. 08:07:54

A háttérkép homályos,az ikonok belelógnak a képbe..és ez ilyen esetben zavaró(nekem).... sok ikon... felét szerintem nem is használja.
A zenelejátszó aranyos,tipikus media player.
Szvsz egy lány a beküldő,aki bölcsész...vagy majd lesz. 18 év körüli...

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.07.10. 01:49:02

Olvassa valaki a modorosblogot? Ez egy az egyben odavaló... (Viszont válltáska!)

 
 
süti beállítások módosítása