2009.07.06. 09:00 Sunsetjoy

Nos, ahogy PaganMaga is mondta, a folyamatosság jegyében, talán nektek is megjön a kedvetek. Alább látható a jelenlegi látvány a gépemen; első képen a narancsos színvilághoz illesztett zenelejátszó (AIMP2), és a Rainmeter (amelyet a HUDvision témát alapul véve szerkesztettem kissé színesebbre). Bár a Rainmeter egyes részei még nem teljesen vannak készen (pl. RSS hírforrások ikonjai, rendszerinformációk csinosítása, stb.).

De a zenelejátszón immáron látszik, hogy mire gondoltam akkor, amikor azt írtam nektek, hogy ha meg akarjátok mutatni, miket hallgattok, meg lehet oldani szélesebb lefedettséggel is, mondjuk teljes zenelistát megkevertetni vele, stb. A felsorolt számok többé-kevésbé lefedik az ízlésemet, mindenből egy kicsi, van amiből több.

A második képen pedig a háttérképet lehet jobban szemügyre venni, ami eredileg égkék színben csillogott, de az is besárgult :)

Természetesen saját postot nem értékelem.



 

szerintünk: (0/5)
szerintetek: (3/5)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr81228043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kop 2009.07.06. 11:56:42

Te is miskolci vagy? :O

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.07.08. 09:40:16

COD!!! áááá végig mentem minden, kivéve a WaW-t, mert nem bírtuk rávenni hogy a második pályát is lejácca...

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.07.08. 11:59:49

@Kop: mint látható:)
@SuetiMueti: ja, én leginkább a 2-est kedvelem, főleg mivel abban multizok egy ismert klánban, meg a honlapunkat is én csinálom.

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.07.08. 14:29:26

Legjobb a partra szállás plusz a hegy csúcsáról lelőni sniperrel a gazfickókat:) Bár szőkeségemre vall h eltartott egy darabig a nyirbálásuk mire leesett h nekem is fel kellene mászni:)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.10. 16:19:21

a narancs-fekete a kedvenc színkombóm.

 
 
süti beállítások módosítása