2009.07.26. 11:35 Sunsetjoy

Szerintem jó a háttérkép, de azért valami odaillőbb téma, vagy színvilág jobban passzolhat hozzá. Na de beküldőnk így preferálja gépét, beállításai a használhatóságot hivatottak számára megadni. Úgy tűnik, felhasználói programokkal próbálod fitten tartani az oprendszered, amelyen a letöltésvezérlés, és ftpkliens is helyet foglal (ilyen sebességnél? - honnan töltesz le-fel?)

Hali. Az asztalomat leginkább a használhatóság és funkcionalitás szempontjából alakítottam ki. Jobb oldalt a Google Desktop, benne analóg Óra, mert jól néz ki, alatta a Naptár, ami nekem fontos, Kereső és Jegyzet, na és persze a gépem teljesítményét jelző csúszkák, azért jó tudni hogy "dübörög" a technika...

Fenn RocketDock a fontosabb, ám csak a helyet foglaló ikonokkal, bal oldalt a sűrűn használt ikonok, jobb oldalt a kevésbé...

Üdv
Szab

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (3,4/5)

2 komment

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr21268931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.26. 17:39:44

a warez-kiddie letöltése: napi egy petabyte. :)

b3d 2009.07.27. 13:51:33

igazából témát vagy skin-t nem akartam feltelepíteni a gépre, mert olvastam, hogy akadhatnak vele gondok, a másik meg, hogy ahogy nézegettem rengeteg ilyen xp-téma van...én meg úgy voltam, vele, hogy nem fogok átnézni több százat csak azért, hogy legyen egy...ezért csak háttérképet választottam

de ha tud valaki jó skineket, amelyeket biztonsággal lehet telepíteni, állok elébe...

 
 
süti beállítások módosítása