2009.07.29. 13:53 Sunsetjoy

Ha jól veszem ki szavaiból, új látogatónknak annyira megtetszett az oldal ötlete, hogy rögtön küldött is képet a rendszeréről, amelyet ikonszegény környezetben használ nap mint nap.
A lomtárat azért hagyod kinnt, mert használod, vagy azért mert nem tudtad eltüntetni?


Üdv!..

Ma néztem az oldalt, és gondoltam, akkor már én is beküldök egy képet.:D
Nem valami bonyolult, ez egy Windows XP SP3, csak fekete-narancs a téma, a háttér pedig azért New York, mer nagyon tetszik, és az este hallgatni ahogy fuj a szél, és nézni a lámpákat, valahogy engem ugy ellazít(:
Asztalon nincsenek ikonok..valahogy nem szeretem öket, egyedül a lomtárat hagyom kint..mindent gyorsinditásrol használok, amit szoktam:D..kb ennyi
Béke!

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (4,8/5)

2 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr221274079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.07.29. 21:11:55

a cpuznak vicces a neve, ha kimondod egybe'.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.08.09. 22:14:48

Beszarás... Kb. fél éve EGÉSZEN pontosan ilyen desktopom volt...

 
 
süti beállítások módosítása