2009.08.02. 15:02 Vicktor

Ez az asztal Jean Luc Picard-tól érkezett, aki mellékelt is pár szót úgyhogy kezdjük ezzel.

úgy ez egy XP lenne, csak külsőleg mindenestül át van alakítva Windows 7-essé. Az ikonok számát tekintve elég minimalista, csak a szükséges Gadgetek-et és a Rocketdock-ot tettem ki. A Meteo Fusionhoz pedig csináltam egy magyarosítást. A lomtárat nem tudtam száműzni, úgyhogy leküldtem a tálca alá; hagy tartsa azt :D Remélem tetszik.
 

Szépen összerakott asztal, a jobb felső része kifejezetten tetszik, de én még a mappákat valahogy száműzném. A lomtár eltüntetésében valaki meg csak fog segíteni kommentel. Segítenék én is, de sajna vista van a gépemen és nem akarok rossz tanácsot adni.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3,2/5)

6 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr441283202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.02. 16:12:11

Az asztal nem néz ki rosszul, de a téma ismerőjeként bántja a szememet/fülemet a "magyarosítás" szó. Amire gondolhatott, az a "magyarítás", vagy stílszerűen fordítás, kényesebbeknek pedig "honosítás".

A lomtárral pedig legegyszerűbben a TweakUI programmal bánhatsz el, vagy pedig registrybuherával.

TweakUI: www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Itt jobboldalt van a közvetlen link rá. Mint látható, nem fizetős, nem gagyi. Csak Microsoft :D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.02. 17:04:10

én ezt szoktam használni: htt p://tinyurl.com/m8e9jd ;)
egyébként meg www.youtube.com/watch?v=X6oUz1v17Uo ha már picard.

Picard kapitány 2009.08.02. 17:17:23

Köszönöm a gyors segítségeteket. Jelentem a lomtár megsemmisült :D

Bachterman: LOL, ez nagy volt, köszi!!!

tammasibela 2009.08.10. 17:14:43

nagyon baba. bár én ugy vettem észre ha túl sok átalakítást végzek az xp-n lassabb lessz m int maga a win7:D


------------------------
medkit.hu

Picard kapitány 2009.08.11. 15:33:10

@tammasibela: Köszi!
Ha grafikailag akarod átalakítani az XP-d, akkor érdemes Bricopackokat használni. Az enyém is valami Windows 7 bricopack, de pontosan meg nem mondom a nevét; google-el sok hasonlót lehet találni.
Ha gyorsaság kell, akkor az Iobit: "Advanced SystemCare"-t javaslom, az a legjobb, legbiztonságosabb gyorsító, tuti nem ronthatsz el vele semmit ;-) Tweakelésre pedig a fenten említettek mellett a "Regtoy" a legjobb.

Amúgy már elküldtem ennek az asztalnak a kicsit át Sci-Fi sített változatát, remélem hamarosan kint lesz.

Picard kapitány 2009.08.11. 15:39:27

@tammasibela: Amúgy a Win 7 nálam is lassabb, mint az XP. Az XP 1 perc-el gyorsabban másol át egy 4 gigás .ISO-t ugyanazon a gépen, ugyanarra a partícióra.
Ezt nevezem fejlődés XD

 
 
süti beállítások módosítása