2009.08.05. 10:44 Sunsetjoy

.. és egyéb ideillő csillagászati és tudományos-fantasztikus kifejezések:)

Elég érdekes, és jónak tűnő megvalósítás látható a képen. Én nekem úgy tűnik, mintha a tálca bal oldalra rendezése lenne kombinálva egy dokkal. Na most vagy nagyon spéci trükkös megoldás, vagy valami oltári egyszerű, más nem lehet. A látvány tetszik, ez kétségtelen, és a megvalósítás is. Nem mondom, hogy annyira használnám (nem így szoktam), de érdekelne a mikéntje, remélhetőleg választ is kapunk/kapok rá.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (4,3/5)

5 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr731288489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaNr 2009.08.05. 10:47:38

Üdv! Köszi hogy kitettétek a screent!
Szóval igen, a megoldás egyszerű: semmi dokk nem kell hozzá. Annyi a lényeg hogy az ott bal oldalt egy sima gyorsindítás menü 'nézet/nagy ikon' -ra állítva.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.05. 11:09:49

@MaNr: na mondtam én hogy vagy trükkös, vagy nagyon egyszerű :)

tammasibela 2009.08.10. 17:13:42

jó a háttér nagyon, biztos h nem rocketdockal van a cucc?


------------------------
medkit.hu

 
 
süti beállítások módosítása