2009.08.22. 09:03 Sunsetjoy

Egyik beküldőnk, Jean Luc Picard már a hónap elején büszkélkedhetett kirakott hátterével (Clouds & blue sky), most egy kis módosítás után újra elküldte nekünk.

Szia!

Korábban már küldtem egy asztal fotót (Clouds & Blue Sky), ez lenne annak a "továbbfejlesztése"... Kicsinosítottam egy kicsit a Rocketdock-ot, csökkentettem a mappák számát (ahogy tanácsoltad), véglegesen száműztem a kukát és csak a legfontosabb gadgeteket raktam ki.

A háttér amúgy egy screenshot a Csillagkapu: Atlantis-ból; a USS Daedalus földi hajó lenne az. Az alap kékes téma azért megmaradt.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

1 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr591330016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása