2009.08.23. 09:33 Vicktor

Petya asztala igazán tetszetős (ahogy ezzel a divatszóval éljek). Nekem igazából nagyon bejön. Minimalista, iconpack ugyan az amit én is megszoktam itthon :) Elég sokat írt, úgyhogy inkább beszéljen ő róla.

Sziasztok!

Csak nemrég leltem rá a blogra de nagyon megtetszett.
Személy szerint csak nemrég ismerkedtem meg a "desktop pimping"-el, de
nagyon megtetszett.
Igyekeztem a már megszokott programjaimat megtartva valami kevésbé
cicomás, szines, kissé minimalista asztalt varázsolni a gépemre.
Rainmeter: HUD.vision, és egy ObjecktDock üzemel jelenleg.
Kíváncsi vagyok kinek hogy tetszik.

Üdv.: Petya

Talán még a skin-t lenne érdemes rajta módosítani, hogy még egyedibb legyen.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,2/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr481330538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.23. 16:00:09

nem'a. jó'a.
egyébként meg nem a tetszetős a divatszó, hanem a pompás. www. youtube.com/watch?v=IMjVZxZGCog

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.23. 18:34:13

@Bachterman: hejj, de jó, hogy egyiket se igazán használom. akkor nem vagyok divatos, eh?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.23. 23:12:19

hát az asztal gazdája a tesóm és nekem is igazán tetszik :)

 
 
süti beállítások módosítása