2009.08.28. 09:05 Sunsetjoy

Egy anno nagysikerű poszt gazdája újabb képpel örvendeztetett meg minket, ezúttal a Linux-modding bugyraiból :D

hello.

mar nagyon reg nem posztoltam ( elozo bekuldott "munkam" Moddolas magasiskolaja).
azota sok minden valtozott: tovabb moddingoltam az xp-t majd elertem annak a hatarait (tehat mar nem volt mit kezdjek vele) ezert uj kihivast kerestem: fel is telepitettem a linuxot (kb 4-5 napja) es a kezdeti lenduletbol ezt sikerult osszehoznom.
elmondhatom hogy a linux modding teren rugalmasabb mint az xp , nem annyira limitalt, es ez fogott meg benne. azt hiszem sokat mulasztottam azzal, hogy csak most telepitettem fel.

nektek tovabbi jo munkat es kitartast kivanok. az elkovetkezokben igyekezek gyakrabban bekuldeni a desktopjaimat

Desktopmodding rules btw, akármilyen oprendszer alatt teszed :) Ez ugye most modoros volt? :P

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (4/5)

5 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr941342814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekelya 2009.08.28. 11:06:17

Ez nagyon szép lesz, egyelőre kicsit túl szögletes nekem, de a sötét desktopokat szeretem. Eddig azt hiszem ez tetszik a legjobban az itteni desktopok közül.

A moddolás magasiskolájaként felrakott desktopod szerintem csak szokatlan volt, ámde kevéssé tűnt funkcionálisnak, pedig szerintem a desktop modding lényege az, hogy a produktivitás maximumára törekedve hozz létre valami olyat, ami sokkal esztétikusabb mint az alapértelmezett rágógumi-kék XP vagy tucat-plexi Vista. Itt ez megáll.

A hátteredet belinkelhetnéd. :)

Azt sosem értettem, hogy miért kell a taskbuttonokat külön bar-ra tenni alulra, szerintem azok sokkal jobb helyen volnának az applications/places/system bar-ban fent, le pedig mehetnének a gadgetek.

Látszik, hogy nem használod rég óta a linukc desktopot, mert minden alkalmazásod az első workspace-en van, kicsit zsúfolt ezért a taskbar is.

Kiváncsi lennék, hogy ez hova fejlődik. Nem akarsz deviantart accountot csinálni és oda feltöltögetni, ha van új látnivaló? Akkor azt tudnám automatikusan figyelni. :)

deviantRider · http://bringablog.hu 2009.08.28. 14:54:57

hát ilyen kis betűméretnél szerintem nem jó dolog a betűsimitás. totál olvashatatlan számomra. homályos az egész, erőlködik a szemem. + itt ugye még nem is kontrasztos annyira a text színével. pedig én hozzá vagyok szokva a nem túlzottan kontrasztos színekhez és kis betükhöz is.

persze nem nekem kell, hogy tetszen. :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.28. 16:42:39

Nekem pl. jobban bejönne, ha a felirat sokkal fehérebb lenne, én valamilyen szinten komálom a kontrasztot :D
@Bachterman: Ugye? :D

maniac90 2009.08.28. 21:15:54

@szekelya: mast nem tudok mondani: orulok hogy tetszik. a deviantartrol meg annyit, hogy regisztralva vagyok, de az angol tudasom egyelore nagyon alap, ezert ott nem csillogtatom (egyelore) deskmoddingos kepessegeimet:P
itt van az msn cimem:
outwork69@gmail.com
ha gondolod msn-en keresztul tudjuk tartani a kapcsolatot, es talan tudunk egymasnak segiteni, a deskmoddingban[ ismerem eddigi munkassagod:P (http://ethsza.deviantart.com/)]:P

@des & Sunsetjoy: igazatok van. talan tul kontrasztosra sikerult ez a desktop. igaz 2 nap linux hasznalat utan meg vagyok elegedve a vegeredmennyel. talan jobb is lehetett volna, de egy merevlemez problema miatt elveszett az ubuntum, es meg nem volt alkalmam hogy ujratepelitsem. igerem a kovetkezo linux deskem profibb munka lesz.:D

 
 
süti beállítások módosítása