2009.08.28. 11:23 Sunsetjoy

...és "virágmintás" :) Bocs, de ez a túlnyomóan szó tetszik (neem, nem most hallottam róla először...).

Ahogy látom Win7, webakárhanyas gadgetekkel, egy kissé forrófejű videókártyával, és egy Kiba** jó kis Skype ablakkal (direkt volt, vagy véletlenül jött össze?).
Te is XP-ről váltottál? Ahogy sorra ki vannak kapcsolva az új taskbar funkciói, az erre enged következtetni :)

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (1,7/5)

7 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr531342837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kresshy 2009.08.28. 14:36:16

Kikapcsolt taskbarral a WinStarmenü logoja nem lóg tól a talcan mellesleg nekem nem ilyen vékony Win7 en, ez vagy valami korábbi build vagy XP esetleg Vista de lehet csak én vagyok hülye :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.28. 16:48:40

@Kresshy: én már pedig Win7re szavazok a kép alapján, több jel erre mutat.
@Bachterman: Vagy látta ezt :D
scene.hu/news.php?extend.196

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.29. 10:31:22

@Sunsetjoy: höjj, a moppiért ezer kösz! már fel is raktam ds-re. :)

Ájsz 2009.09.02. 19:01:37

Ez rendes Win7, csak sokan elfelejtik hogy a tálcája konfigurálható. (Kombinált futó programok, vagy sem, és azokból is kis/nagy ikonok. Ez egy kis ikon/nem kombinált verzió.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.04. 15:27:43

@Bachterman: honnan szedted le, amikor a moppiproductions.net nem érhető el? amúgy szívesen

 
 
süti beállítások módosítása