2009.08.29. 12:51 Sunsetjoy

Nekem bevallottan tetszenek az ilyen háttérképek, az meg hogy a beküldő párosította a fekete és a neonzöld színeket, külön poén. Bár úgy érzem, hogy kihozható lenne még valami ebből a rendszerből... vagy nem szereted a zsúfoltságot?

u.i.: kicsit rásegítettem a kitakarásokkal, mert kihagytál dolgokat.
u.i.2.: ki találja ki, minek a címét ferdítettem el a poszt címévé?

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,3/5)

11 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr841345596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.29. 15:17:21

barney stinson. it's gonna be legen... wait for it... dary!
habár sosem láttam, a híre elért hozzám is.

Ájsz 2009.08.29. 19:14:52

Még mindig wallpaper abyss. Leginkább ott lehet találni ekkora felbontáshoz jó minőségű háttereket, bár így is eltart a keresgélés egy ideig.

Az asztalra térve, én magam is úgy vagyok vele hogy ki lehetne hozni többet, például egy jó kis üvegszerű lejátszó skinnel, plusz néhány gadgetet/widgetet, -fenese tudja már mi az-, tervezek beépíteni a háttérbe, de csak ha meglesz az új konfigom. Egyelőre csak fölöslegesen zabálná az erőforrásokat.

Kresshy 2009.08.29. 21:42:14

Nekem ez már picit sötét mondjuk legalabb este nem bántja az ember szemét :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.29. 22:47:22

Én konkrétan arra gondoltam: Lucy in the sky with diamonds :D

csumicsabi 2009.08.30. 00:45:45

nekem tetszik ez a sötét asztal:) netán theme-től ilyen vagy a windows 7et igy átlehet változtatni?

Ájsz 2009.08.30. 00:58:34

Ha a tálcára gondolsz, igen, van benne pár opció, van az alap superbar, ahol az egész tálca dock jelleget ölt, és ha egy programot elindítasz, abba az egy gombba kombinálja a futó dolgokat is. Van ennek a mini icon változata, és van ennek a kettőnek a kombinálás nélküli változata, ami a hagyományos xp/vista jellegű. Nálam a kis ikonos hagyományos jelleg van beállítva épp.

csumicsabi 2009.08.30. 07:51:41

nem a tálcára:) hanem az ablaknak a színére a kinézetére.

Ájsz 2009.08.30. 10:07:58

Az meg egy messenger plus skin.

 
 
süti beállítások módosítása