2009.08.30. 15:35 Vicktor

Petya nem olyan régen küldte be az asztalát, ahol azt tanácsoltam hogy még a tálcán alakítson. Módosított az asztalán, aztán küldött egy levelet, hogy megint módosított és hogy ne rakjuk ki az előzőt.

Sziasztok!
Azóta hogy kitettétek a deskem küldtem még egy képet, de azt már ne
tegyétek ki ha megkérhetlek titeket.
Megfogadtam ugyanis a tanácsotokat, és kicsit neki estem a vistának,
mert az a buta startmenü sehogy se illett a képbe.
Így hát ez a végleges verzió, kíváncsian várom a véleményeket.

Üdv.: Petya

De én most gonosz leszek és azt is kirakom. Mert igazából jól sikerült.

Szóval ez az első:

Ez pedig a második verzió:

Nekem tetszik. És nektek?

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (4,2/5)

1 komment

Címkék: 4.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr391348651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.30. 22:32:53

a második az tényleg jobb.

 
 
süti beállítások módosítása