2009.09.10. 09:02 Sunsetjoy

A háttér nálam már részben a giccs kategóriába tartozik (de talán csak én vagyok ilyen), ezt elsőre leszögezhetem. A rendszer a manapság kedveltebbé vált Windows 7 (én is azt használom, majd rakok ki egyszer egy postot), amely adottságait szereti használni a beküldő. Többet így most gyorsan nem tudok elmondani, úgy tűnik, asztalra gyűjtögetős felhasználó...gondolom későbbi elosztásig. Ha jól gondolom, ez is a tiéd volt: Légy jó mindhalálig.

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (0/5)

4 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr711371230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.09.10. 09:21:12

az a bajom ezzel a csilivil aero-val, hogy túl sokat elfoglal a hasznos asztalterületből. túl sok az eyecandy, a parasztvakítás.
öreg vagyok és rigolyás. parancssort nekem! :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.10. 13:52:15

@Bachterman: akkor kapcsold ki, a lehetőség megvan ugye rá.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.09.10. 14:39:41

@Sunsetjoy: majd ha kijön az sp1 arra is, meg a régi programjaim is hentes kompatibilisek lesznek, majd akkor meggondolom, hogy felrakjam. addig viszont nem.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.10. 16:30:47

@Bachterman: jaj, nem erőltetni akartam, csak azt hittem, hogy tapasztalatból írod :P

 
 
süti beállítások módosítása