2009.09.13. 09:32 Sunsetjoy

Bár nem tudom, hogy a stílus készítője milyennek szerette volna eladni a színvilágát, fának, aranynak, csokinak, vagy rozsdának, egy kicsit talán mindnek sikerült :) Ha a háttér a stílus/téma része, akkor a készítőé, ha a beküldőé, akkor az övé az érdem a párosításért. Ha a korábbi 2 hasonló nevű asztal is a tiéd, azért azok az én szememben jobbak :)

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,7/5)

7 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr861376941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GDP 2009.09.13. 10:31:50

Ajjajj, mostanában nagyon elszaporodtak a giccses léghajók, ezen a shoton már párosával támadnak :P:D
tetszik a gold beütés, de az ilyen "ötpercalattösszevagdalompsben" képeket én valahogy sosem csíptem

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.13. 11:13:49

@KEEW: Ezt mondtam én múltkorában egy másik posztnál. Ráadásul ezeknél a montázsoknál ugye ahogy összerakják őket, nem csodálkoznék, ha mondjuk egy luxusloft bárpultján is mondjuk ilyen légballonok (és nem léghajók) lebegnének, amikor a bárszekrény kinyílt...

szekelya 2009.09.13. 15:11:45

nekem ezek az 5 pixeles bevel-ek meg a nagy csillogás olyan wincustomize-osan rágógumisak, ott nem ment ki az ilyesmi a divatból öt éve. wb-t vagy vs-t a deviantarton keresnék inkább.

PeZz 2009.09.13. 15:19:29

nekem csak a színe szúrja a szemem amúgy szép egyszerű lenne, nah meg a wp... hát nem tom nekem giccses pöppet...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.09.13. 18:39:08

@szekelya: én sem mondhattam volna szebben. rágógumis! valóban.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.09.20. 20:03:36

Igen azok is enyémek voltak. Lehet, h giccses, de eljött az ősz és ezek a színek most jobban illenek hozzám, mint a sötétkék, amit tavasszal-nyáron használok.
Különben is: egy 90 kilós, 30-as pasasnak is lehet lelke... :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.21. 19:07:52

@Eltiron72: :) VICC: Nekem is van, csak erősen titkolom... és nem a kockaságom ékes bizonyítékán fogom kifejezésre juttatni :P
Egy dologban ezek szerint túlszárnyallak, eh :)

 
 
süti beállítások módosítása