2009.09.29. 15:11 Vicktor

Elsőre arra tippelnék, hogy ez egy xp vista skinnel, mert lent eléggé furcsán beledarabolt a start menü gombjába, de lehet hogy csak a Microsoft rontott el valamit. Felül rocketdock, oldalt infobar, alul pedig a tálcán rengeteg! ikon. Igazából nekem ez az asztal egy picit túl sok. Jobban szeretem a letisztult dolgokat. Amúgy de régen láttam már hogy valaki Acdsee-t használjon...

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (2/5)

4 komment

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr471415175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.09.29. 20:21:31

höjj! még én is acdsee-t használok. 2.4-es verziót, még '98-ból. :)

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.09.30. 08:31:52

Én az XnView-t jobban szeretem. Tagadhatatlanul ACDSee klónnak ndulhatott, de minimum ugyanannyit tud, ingyenes és gyorsabban indul. Van hozzá shell extension, ami képre jobb-kattintva a context-menűben thumbnail preview-t mutat akár 320x240-es méretben.
Szerintem is XP lehet, de csak mert a Vista az óra mellé rendezi a táp/hálózat/hangerő ikonokat.

PeZz 2009.10.01. 21:08:02

@peti960: a türelem nagy erény ;)

 
 
süti beállítások módosítása