2009.10.03. 15:56 Vicktor

Na eeez ötletes. Tényleg tetszik. Valami linux, az hogy milyen ebből fogalamam sincs, de extrája az hogy ikonokat különböző épületek ábrázolják, utca szintűen. Elsőre ahogy megláttam, arra gondoltam hogy az ötletet valószínűleg a Googlemaps és Monopoly közös játéka adhatta, ami a beindulás után az elég sok bug miatt gyorsan leállt, de ahogy látom most ismét fut. Jobban megnézve asztalt megis láttam az ikonját, úgyhogy gondolom olyan nagyot nem tévedtem. :)

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

5 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr691423101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.03. 18:08:36

nem bugzik az, mert regeltem, és megvettem az utcácskánkat a nagyfaluban 700 pénzért.
ötletes a desktop, már csak egy fasza utcahálózat kéne alá háttérképnek. parkokkal, kis utcácskákkal, lámpavasakkal a retinenskedőknek. na?

nnariam 2009.10.04. 19:45:44

nagyon király :) és ötletes

PeZz 2009.10.05. 13:02:32

Vááá, ez igen ez asztal, marha jóóó...

atomgape 2009.10.09. 11:25:18

Én is azt mondom, hogy egy térképet tegyél alá! Az ötlet zseniális.

kairakuda · http://zann.hu 2009.10.09. 14:01:02

Kössz!

Térképet azért nem teszek alá, mert a háttérkép a két doboz, amiben az egyéb ikonok találhatóak, ez egy átlátszó png, és a háttérszín így a linuxban állítható, ha megunom le lehet cserélni igény szerint függőleges, vagy vízszintes színátmenetre. Egyébként Ubuntu, és az épület ikonokat a Monopoly City Streets játékból loptam ki, ugyancsak png állományok

 
 
süti beállítások módosítása