2009.10.03. 08:12 Vicktor

Na ez az ami nagyon nem az én világom. :) Se az ufo, se a piramisok :)
Meg valahogy nekem az egész olyan túl harsány. Ikonok nem látszanak teljesen, úgyhogy mindent nem tudtam azonosítani, de itt is akad pár játék, pl. GTA-k és CS.

hello tetszik a blogod nagyon én is kedvet kaptam csinálni témákat.Én
a windows XP- használom ahoz csináltam egy elég gyenge témát Egy
ürlényes háttérképet választottam mert én ilyen ufo örült vagyok ,
hozzá  raktam még a rocketdock ot használom még hozzá a Perfect
clockot (az óra meg a naptár) majdnem olyan mint egy vista téma

Lehet azért ezt a kinézetet csiszolgatni még ;)

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (1/5)

4 komment

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr761423081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.03. 09:50:19

a náciufónak lecsúszott a bugyija, és épp húzza vissza :)

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.10.03. 10:45:03

a 90'es évek derekán tomboló LiteStep korszak ugrott be

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.03. 18:23:26

kb ilyen: 3.ly/FFE
vagy ilyenek: 3.ly/grJ , 3.ly/5VT , 3.ly/zsS

 
 
süti beállítások módosítása