2009.10.10. 12:15 Sunsetjoy

Egy elég régi látogatónk jelentkezett újra, ezúttal is több képpel, így szombatra szerintem nagyobb lélegzetként jó is lesz. Korábbi asztala itt található, az erre adott pontokat köszöni is :) Küldött képeinek száma hat, ebből ha megengeded, a szerintem legjobbakat tüntetem fel.

Üdv újra!

Nagyon örülök, hogy a korábbi Vorta asztalomra 4,5 pontot kaptam tőletek, köszönöm!
Egy kis háttér + téma cserélgetés után nem írtam volna újabb levelet, azonban gondoltam egyet, és a teljes grafikus felületet lecseréltem mindenestül, lényegében kaptam egy másik rendszert.


Habár még csak kóstolgatom, szeretnék egy kis ízelítőt adni, hátha méltónak találjátok, hogy kikerüljön a mutasd az asztalod blogba. Szintén küldök inkább több képet a bejelentkező ablakkal kezdve a kikapcsolásig időrendi sorrendben. Majd ti válogattok, meg amúgy sem sok.
(Egyébként a használt téma neve: "Air")

Üdv

További képek a folytatás után.
 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr131440261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kresshy 2009.10.10. 12:47:23

Szerintem marhára jól megcsináltad, grat :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.10. 13:45:29

egész jó. valamiért én rühellem a kde-t. de persze bebozon krusadert használok. ;)

On-Ly 2009.10.10. 14:19:03

szevasztok! én már megőrülök harmadszorra próbáltam felölteni egy képet h elküldjem citromail xarakodott kepfeltoltes.hu úgyszintén me "túl nagy a képméret" -.- mingyár data.hu-ra töltöm

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.10.10. 18:58:39

@On-Ly: bakker, ha a blogra akarod küldeni, és nagy, meg olyan nyomi mailt használsz, akkor próbáld mondjuk a toldacuccot.hu-val, ha tényleg nagy a fájl, vagy mi.

 
 
süti beállítások módosítása