2009.10.11. 13:12 Sunsetjoy

Most egy vasárnap délutáni poszt, dokkal, időjárással, rainmeterrel, robbanással. Két kép, a dokk működését szemléltetendő.

Sziasztok!

Nem olyan rég találtam rá a blogra, ez pedig az első, általam összeállított desktop. Mindent a neten vadásztam össze hozzá, nem saját készítésűek.

Tényleg, ha már itt vagyok nem tudjátok miért van az, hogy 3,2 GB ramot lát a rainmeter, amikor 4 GB van a gépben?

üdv,
sethniel

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,6/5)

4 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr871442374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.10.11. 13:13:24

A kérdésedre a válasz legjobb tudomásom szerint az, hogy a 32 bites operációs rendszerek (itt XP, Vista pl.) a 4 GB-ot valóságban hülyén jelenítik meg, mivel pl. egy 512MB rammal rendelkező videókártya ebből levesz. Látja 4 gigabyte mennyiségig a ramot, de mivel a közös memóriából a videókártya is elvesz, a rendszer csak azt mutatja összes memóriának, ami megmarad. Van egy módszer arra, hogy rendesebben kihasználja a rendelkezésre álló fizikai memóriát, ezt hívják PAE módnak. Kicsit felemás szerintem, ha nem hiányzik a műveletekhez az a kevéske ram, nem muszáj csesztetni. Ahogy látom, gamer vagy:)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.11. 17:29:40

@noname22: én is épp ezt akartam belinkelni, csak angolul. ;)

ez a felpessedő dokk nekem nem tetszik annyira.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.10.11. 19:49:25

integrált vga esetén viszont [pl laptopoknál az olyan rettenetek mint az intel gma 4500hd] éppen jó, ha sok a ram, és nekiadjuk a lapozófájlt.(-által elfoglalt ememóriát)

a hátteret azonnal leraboltam =]

 
 
süti beállítások módosítása