2009.10.25. 10:34 Sunsetjoy

Törzskommentelőnk újra küldött képet, ezzel nyitjuk a többnapos offline után a képáradatot. Kellően nagy, és oltári:) BTW, milyen oprendszer? Azért nem adok ötöst, mert az ultrakomoly desktopra tartogatom... ellenben tudtátok skacok, hogy lehet hozzáadni nem csak .5 pontot?

héló.

itt egy új deskshot, már untam a régit. dave lanham munkásságát áttettem
a laptopról az asztalira is.

szép jövőt!
--
bachterman

szerintünk: (4,6/5)
szerintetek: (2,8/5)

6 komment

Címkék: 4.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr951473372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeZz 2009.10.25. 12:45:41

Dupla monitor?
Nagyon jók az ikonok, állatira tetszenek...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.25. 16:33:12

winfos xp, ami nagyon hasonlít az osx-re. de csak az amora miatt.
nem csipázom az alma-hívőket. ;)

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.10.30. 14:18:58

@Bachterman: én nem vagyok alma hívő, semmi apple cuccom nincs, még quicktime sincs a gépemen, viszont szerintem értenek az ergonómikus és tetszetős GUI tervezéshez, ezért a desktop-jaim, csakúgy mint most a tiéd, jobban hasonlítanak arra, mint windowsra. (Már első ránézésre, laikusnak, mert a white-fülűek taskbar arnyékból, font renderelésből, miegyébből megmondják, hogy ez moddolt windows, az átlagember meg megkérdezi, hogy ez az a lunix, vagy mi?)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.30. 15:44:55

@Kicsit Bob: pontosan. mindenki linuxnak hiszi.

Desh 2009.10.30. 19:18:15

Hello! Nagy tetszik a dizájn :)
Elkérhetem az ikonpakkot?
Melleslég én egyből Vistára gondoltam :P

 
 
süti beállítások módosítása