2009.10.26. 10:57 Sunsetjoy

Újrarakott oprendszer, több kép, anime, animegadget, animeboot... de ami azt illeti, ezek jól meg vannak oldva, kissé kaotikusra, de stílushűre.

Hali,

Most raktam újra az oprendszert, így gondoltam beküldök néhány képet.A dokkban a két felismerhetetlen ikon a total commander és a kmplayer. A böngészőmhöz a kedvenc kiegészítésemet raktam be ami a foxtab és ajánlom mindenkinek, jó kis progi.
Tudom hogy sokan nem szeretitek az értelmetlen gadgeteket de nekem tetszenek és mivel a gépházamon van egy led kijelző amin minden infót kiír ami kellhet nincs szükségem  teljesítménymérő cuccokra.
A 3. gadgetem aszerint vág arcokat hogy mennyire izzasztom meg a gépet jópofa.A zenei ízlésem nagyon vegyes a képen épp japán számok mennek de elhallgatok mindent.
Az utolsó kép pedig egy progi amivel kicseréltem a bejelentkező képernyőt (szerintem az eredeti borzalmas) és mivel ott nem tudok képet csinálni így megmutatom a progit.

 További képek a tovább után.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (1,6/5)

3 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr221473411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takumi Fujiwara 2009.10.26. 23:59:16

Igényt tartanék az ikonokra, illetve a gadgetek neveire, nekem nagyon bejött :)

ricszol 2009.10.27. 10:24:46

a gadgeteket itt:www.animetheme.com/animetheme.html az ikonokat meg deviantart.com-on kerestem meg

 
 
süti beállítások módosítása