2009.10.30. 13:56 Vicktor

Nah ez már a windows moddingolásnak egy egész magas szintje. Ehhez én már nem értek :) A háttérkép nem az én világom, de minden egyéb nagyon jól néz ki. De inkább a tulaj beszéljen róla:

Sziasztok,


gondoltam megosztom a legfrissebb kreálmányomat veletek. Egy csomó minden változott. Mivel windowblinds úgy gondolta, hogy összeszarja magát, így kénytelen voltam likvidálni. Sajnos ez megviselte a win-t, így nemtudtam visszaállítani a régi sima XP kinézetet. Gondoltam most itt az ideje, hogy kipróbáljak ezt-azt. Litestep GSM, Miranda IM Prude Audium skin, Startdock, CD Art Display. Remélem tetszik. Egy csomó mindent próbálok még megcsinálni, de sajnos falakba ütközök. Esetleg, akinek van tapasztalata Mirandával, és van valami sejtése, hogy hogy tudnék varázsolni egy olyan message windowt a client list-hez ami most is van, azt megköszönném. TABsrmm-et használnék...


esfrost

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (1,9/5)

8 komment

Címkék: 4.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr371486149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.30. 15:43:48

mirandához egy ie-re épülő skinner van. ami csak a tabok belsejét tudja átbarmolni.

ezt vedd kiindulási pontnak: 3.ly/B4e
nagyon jó matéria, és már készen van, barmolható.
személy szerint én a pidgint preferálom, már majdnem lehet azt is annyira kusstomizálni, mint az adium-ot. lásd deviantart-os profilom.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.10.30. 20:18:03

Úgy érted, hogy a contact list-szerűre varázsolni (vagy bármi másra) a beszélgetéses ablakokat fülekkel?
Vagyis ilyesmire?
addons.miranda-im.org/index.php?action=display&id=90

A screenshotokon láthatod, hogy melyik milyen.
Én például most próbáltam ki, és megy. A letöltöttet az options/message windows skin alatt töltheted be .tsk kiterjesztés.

esfrost 2009.10.31. 11:17:56

Igen, tehát én egy olyan message ablakot akarok, ami kb. ugyan annyira egyszerű, mint most a contact list, és ugyan úgy néz is ki kb. Köszi az ötleteket.

deviantRider · http://bringablog.hu 2009.10.31. 16:42:54

Az én mirandámnál (clist + msgwindow) szerintem már alig van egyszerübb. :)

vorden 2009.11.05. 12:55:51

hát ez egy hányinger, ennek semmi értelme.
Nem baj majd kinövöd amikor elkezdesz érteni a gépekhez.

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2009.11.05. 13:13:10

@DiPPson: Köszönjük szépen hogy beregisztráltál azért, hogy ezt megoszd velünk...

esfrost 2009.11.07. 18:03:37

Köszönöm az építőjellegű kritikát. A negatív kritika is kritika, azt is el kell fogadni, bár érdemi tartalma nem volt a kommentednek, inkább csak megmutattad, hogy mennyire vagy inteligens. A kommented második felét meg nem igazán értem :D

 
 
süti beállítások módosítása