2009.11.11. 08:05 Sunsetjoy

Na visszatértem posztolni, egy visszatérő beküldővel, korábbi asztala nagy tetszést váltott ki az olvasók között, szerintem ez is megéri a kommentelést, nekem a háttérkép különösen tetszik.

Hello, már kitettétek az egyik asztalom http://asztal.blog.hu/2009/09/17/cruisin_fox#more1388059 , és nagy örömömre sokaknak tetszett is.
Egy idő után viszont már kezdett idegesíteni a sok fekete-fehér árnyalat, szal valami színesebb után néztem, talán nem sikerült olyan jól mint az előző de most ez marad egy darabig ;).

Üdv: Zoli

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2,1/5)

2 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr281515988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.11.11. 08:46:14

hogy ez a meganfox mekkora egy tapló...
a shot viszont jópofa.

Behrooz 2009.11.14. 13:17:35

Amúgy már ez a kép is elavult(én vagyok a tulaj), oprendszer váltás is történt, szal lehet h majd arról is küdök shotot ;).

 
 
süti beállítások módosítása