2009.11.21. 10:25 PaganMaga

Ma reggelre kelve, szokásomhoz híven, berugtam a gépet, ami csendben bootolgatott míg én kávét főztem, mosakodtam. Mire a kávémat kavargatva lecsüccsentem elé, már barátságosan fénylett 16:10-ben, a jól megszokott ikonokkal szemben gyújtok rá a nap első szál cigijére. Biztos kézzel csapok oda a "TECHNIKA>" márkájú billentyűzetem, boríték formájú piktogrammal ellátott gombjára, melynek feladata az alapértelmezett levelezőkliens indítása. Míg az outlook express végigszalad az emilfiókjaimon, lerángatja és az üzenetszabályoknak megfelelően szortírozza a leveleimet, addig megropogtatom a lapockáimat, konstatálom, hogy a tegnap elfogyasztott sörök miatt meglehetősen büdösre leheltem a szobát, így hát szellőztetek egyet. A reggeli, hűvös levegő felfrissít kicsit, dideregve mérgelődöm a UPC hasznavehetetlen spamszűrője miatt, mert megint jött egy tucat viagrát, órautánzatokat és a pöcsöm meghosszabítását hivatott eljárást népszerűsítő levél; az egyik aliasom rossz kezekbe került. Feláll, nem kell, elég hosszú: delete.

Külön mappába kerülnek a blog posztjaira érkező kommentek, látom kissé rossz irányba halad az egyik beszélgetés, ezért szolidan rendre intem a kommentelő közönséget, miközben visszatartom énem grammarnaczi részét attól, hogy kétségbeesésében tovább szítsa a hangulatot oda nem illő és erős szavakkal. Továbbugrom a következő mappára, ide érkeznek a blognak küldött levelek.

szia!
mókásnak tűnik... szavazz be, ha akarsz =)

üdv.: sliver

Megnyitom a csatolt képet, egyrészt mert megszoktam, másrészt mert az 1024x768-as méretű shotok 2,3 megásak bmp formában, ami nem túl barátságos, így Irfan Skiljan barátunk segítségével csinálok egy alig több, mint 300k-s jpg-t.

A katarzis elmarad, látóidegeim olyasfajta impulzusokat küldenek az agyamba amitől a szépérzékért felelős terület éppcsak megmoccan, csak hogy jelezze, itt most nem lesz rá szükség. Azért kicsit mosolyra húzódik a szám, ahogy a kép egyes részeit külön-külön nézem és nem az egészet, sőt, férfiemberként azt is észreveszem, hogy nem tudom ki a csaj a képen, de nekem bejön, tetszik.

Megírtam ezt a posztot, a kávém elfogyott, azt hiszem kell még egy löket, szóval most kimegyek a konyhába egy újabb koffeinadagért. A friss kávé gőze felett, majd átnézem a megszokott oldalaimat, meglesem miről maradtam le tumblr-ön az alvással vesztegetett órák során, átfutom a híreket, hogy a rendőrök ütik e az íreket, és azt hiszem ráfer egy kaszálás a tanyámra is Farmville-ben.

Legyen szép napotok és kellemes hétvégétek!

 

szerintünk: (2/5)
szerintetek: (2,7/5)

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr31541277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeZz 2009.11.21. 12:01:30

Így sztori szinten felvezetve sokkal mókásabbak ezek a posztok, jót mosolyogtam azon, ahogy körül írtad, jó lett..
Az asztal: a csaj emlékeztet valakire, am tényleg cuki, azon kívül valaki magyarázza már el milyen lehet az a zombi zene :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.11.21. 12:27:03

A francnak nem írkálsz a saját blogodra... feldobná :)

@PeZz: vagy meditatív lounge/chillout pl. vagy valami minimal techno, nrg... mondjuk egy progrockot, vagy blackmetalt nem tudok ilyen címszó alatt elképzelni.

Na persze lehet, hogy semmi köze a stílushoz, lehet, hogy mondjuk a zombi becenevű emberke zenéi :D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.11.21. 14:15:22

az outlook expressért egy nagyon csúnya ejnyebejnye. méghogy az upc a hibás, mert nem szűr spamt...
meg egyébként irfan skiljan. ;)

a shotról: a zombizene egyértelműen rob zombie-t takarja. :D

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.11.21. 14:29:33

@Bachterman: Kövezzetek meg érte, de nekem az express tökéletes kliens. Pont annyit tud amennyire szükségem van. A spamszűrést pedig a szolgáltatótól várom, nem a klienstől, valahogy úgy, mint a gmail. Win7 alatt gmailt használok csak, a upc-s fiók is át van irányítva oda, neki sikerül 99,9%-ban helyesen kiszűrni a spamet. Sőt, inkább túlbuzgónak nevezném, sokszor szedek ki onnan olyan levelet amit a blognak írtak, csak gondolom a freemailes reklámsor bezavar :D

skiljan javítva, köszi :)

deviantRider · http://bringablog.hu 2009.11.21. 14:50:52

Hát elég alap desktop, de legalább angol.

sliver 2009.11.21. 17:19:08

arra gondoltam, hogy mókásnak tűnik az oldal, ezért fotóztam le magamat ^^
hát, én már csak ilyen egyszerű vagyok, mint az asztalom XD
Elárulom, zombizenét egy zombi nevűtől kaptam és csak azért van ott kinn, mert még nem néztem át és nem tettem szépen rendbe a többi zene közé XD

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.11.21. 19:25:46

@sliver: na azért mondtam, hogy egy másik lehetőség, hogy valakinek a neve zombi. Hehe, nyertem :D
@PaganMaga: meg vagy kövezve. :)

hejehuj 2009.12.01. 04:02:10

@PaganMaga: tudásszomjad kielégíséte végett: a képen látható lány az The L Word - Earthlings című leszbikusokat tömörítő sorozat egyik szereplője, Katherine Moennig (Shane). Anno a coolon ment.

hejehuj 2009.12.01. 04:03:06

@PaganMaga: tudásszomjad kielégíséte végett: a képen látható lány az The L Word - Earthlings című leszbikusokat tömörítő sorozat egyik szereplője, Katherine Moennig (Shane). Anno a coolon ment.

hejehuj 2009.12.01. 04:04:56

@PaganMaga: tudásszomjad kielégíséte végett: a képen látható lány az The L Word - Earthlings című leszbikusokat tömörítő sorozat egyik szereplője, Katherine Moennig (Shane). Anno a coolon ment.

hejehuj 2009.12.01. 16:15:26

elnézést a sok ugyanolyan kommentért, de amikor el akartam küldeni, vmi szerver hibát írt ki és többször is próbálkoztam, úgy tűnik mégis sikerült mind elküldeni :$

sliver 2009.12.02. 22:18:29

leszbikusokat tömörítő... ez bájos... remélem szó szerint értetted XD

hejehuj 2009.12.03. 15:11:07

@sliver: igen, van sok tömörülő jelenet is :D

 
 
süti beállítások módosítása