2009.12.04. 09:34 Sunsetjoy

...kiskanál. :)

Építőmérnök/építészmérnök hallgató notebookján az asztal képe. Néhány játék, pókerprogram és ismertebb programok is megférnek a tervezőprogramok mellett.

Mellékesen egy kis idézet Kőhalmi Zoltán stand-up műsorából (tőlem, nem a beküldőtől):

"..na most az építészmérnöki karról azt kell tudni, hogy az a ház, ami nem dől össze, az ötös. Viszont az emberek a négyesben is meghalnak... és én meg szeretnék kettest kapni valahogy.... egyszer volt, hogy kettest kaptam, és én mondtam, hogy buktassanak meg, mert én nem bírom idegileg...mikor egy alapozás vizsgán nem csak az én házam dőlt össze, hanem a szomszéd ház is, ami már ott volt....ami egy fiktív ház...tehát nem is létezett, de meghaltak benne..."

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,3/5)

2 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr331569513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douwe 2009.12.04. 09:44:01

Azért az építőmérnök és az építészmérnök nem ugyan az

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.12.04. 16:28:03

@Douwe: Igen, tudom a különbséget (főleg, hogy több építő/építész/gépész/villamos/közlekedési/környezetvédelmi/gáz/bánya és egyéb mérnököt ismerek valamilyen szinten :), de valamennyire ideillett, pláne, hogy ezt hallgattam éppen. De hogy látszódjon hibám, félig-meddig otthagytam :)

 
 
süti beállítások módosítása