2009.12.08. 09:27 Sunsetjoy

Óh, igen az ilyet szereti a blogger. Amikor nem kell sokat szövegelnie, mert a beküldő mesél helyette. Dicséretes az, amiket leírtál, főleg a rendezettséget és a sötétebb, egyszerű színekre gondolok. Egy posztra mindenképp érdemes, hiszen minden beküldött anyagot kirakunk legjobb tudomásom szerint (ugye Pagan?)

Szia!

Már hónapok óta lelkes olvasója vagyok a blognak, és fontolgatom egy ideje, hogy közzéteszem az asztalom, pontosabban küldök róla képet, hátha érdemes egy postra. :)

Alapvetően a rendezettséget, valamint az egyszerűbb témákat szeretem. Általában valamilyen fekete témát használok, és a hátteret váltogatom. Jelenleg Windows Media Player 11 – Vista stílus fut, máskor pedig Luna Element 4. A hátterem Norwegian coast névre hallgat, itt elérhető: http://interfacelift.com/wallpaper_beta/details/1939/norwegian_coast.html .

A dockot, mint ötletet a blogban láttam először, végül a Rocket dock mellett döntöttem (Crystal.xp style).

Az ikonok elrendezésénél szempont volt a funkció, valamint, hogy nem egyedül használom a gépet, hanem apukámmal, aki a jelentősebb változtatásokat nem igazán tolerálja. :) Szóval „Sajátgéptől” – a „Dokk beállításokig” találhatok azok a parancsikonok, melyeket közösen használunk, a többi ikont pedig elsősorban én.

Készítettem egy winamp-os screenshot-ot is, amiből lehet következtetni a zenei ízlésemre is (ami azért ennél jóval eklektikusabb, de most ez az irányvonal a meghatározó). A teljes összhang, illetve a kellemes kék-fekete színkombináció miatt, a winampra is ráhúztam egy Windows Media Player skint. :)

Kiváncsian várok, minden észrevételt, és kritikát. Továbbra is a blog hűséges olvasója Phoebe46! :)

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2/5)

1 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr91581726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása