2009.12.15. 11:50 Sunsetjoy

Huh, erre az asztalra, annyi mindent lehetne mondani, de a kép magáért beszél. Sajnos a beküldő nem küldött plusz információt, de annyit kivettem, hogy Rainmeter dolgozik a háttérben az információk képernyőre juttatásáért. "Saját" config, vagy valahonnan van? Én anno nem találkoztam vele, szerintem te csináltad, amiért gratula.

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (3,6/5)

4 komment

Címkék: 4.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr311597854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zdanee 2009.12.15. 13:49:48

az iPhone ikonok dacara az a gyanum, h HTC-fan vagy, a totalcommander ikonjat a helyedben azert lecserelnem, ez pixeles, es felmerul a kerdes, hogy minek ket analog ora, az asztal kozepen levo szerintem felesleges. Ne haragudj, de az egermutatod ritka ronda (ha jol gondolom es a kek haromszog az), es en kicsit csiszolnek a rainmeter scripteken, mert egy 3GHz+-os gepen 10%-ot adni csak a rendszermonitornak kicsit a sajat farkaba harapo kigyora emlekeztet. Mondjuk a frissitesi idokozoket osszehangolni es megnovelni hatasos lehet, es a kinezetet sem bantja, boven eleg fel- egyorankent rss-feed, 3-4orankent idojaras (ebbol is ketto van), es teljesen felesleges masodpercmutatoval kinozni a Rainmetert.

zdanee 2009.12.15. 13:53:35

analog ora = digitalis ora. My bad... :)

ChrisSe7en 2009.12.15. 18:33:04

@zdanee: Valóban szeretem a HTC-t van egy Touch Diamondom a tc ikon nekem se tetszik csak még nem volt kedvem lecserélni :P a jobb felsőkarosban lévő rainmeter-es htc sense utánzatú órát én csináltam és ha valaki igényt tart rá szívesen elküldöm, az enigma skin rss-feed-et is egy picit át írtam a középső óra az egy yahoo widget Neon clock néven megtalálja bárki, lehet h felesleges de nekem tetszik

Kresshy 2009.12.16. 17:07:22

uhh Ezt így komplett eltudod juttani nekem ?

szasza.csopper@freemail.hu megköszönném nagyon állat cucc esetleg ha van időd valami kis helpet tudsz mutatni hogy kell ilyen rainmeteres dolgokat írni ?

 
 
süti beállítások módosítása