2009.12.23. 12:25 Sunsetjoy

Hm, már nem is tudom, hogy néhányan kinek küldik a leveleket:) A kocsi jól néz ki, az meg, hogy ki mit szeret, téged sose zavarjon :) A megvalósítás nem rossz - azért látom, beszerezted a programot hozzá, csak nem használod a leírtak miatt.

Üdv. Pár dolog. Tudom, nem szereted ha az asztalon van a Lomtár, de mivel én gyakran használom, ezért került a jobb alsó sarokba, ott mindig egyből szem előtt van.
Sztem a háttérkép ütős, legalábbis én szeretem az amcsi autókat, ehhez a lilás-bordó átmenethez igazítottam a tálcát is.
Gondolkoztam Dock-on, de végülis csak a látvány miatt nem fogom kitenni...az asztalon amúgy sincs olyan ikon, amit ne használnék legalább minden 2. nap...
Van még egy óra...csak azért, mert ha az asztalon bogarászom, ösztönösen azt nézem, nem a lenti-t...meg egy teljesítménymérő, hogy tudjam, hogy mennek a dolgok.

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (1/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr221616521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása