2009.12.29. 08:39 Sunsetjoy

Már így karácsony után egy saját posztot is kihelyezek, ha már úgy belehúztunk, hogy a legutóbbi posztravaló képek is kikerültek, és még nem érkezett új a bloggazda bácsitól :D

Itt látható lentebb a jelenlegi asztalom. Jobb oldalon kizárólag a Windows 7 sidebar gadgetjeit (na meg egy Rivatuner programot) felhasználó információs sáv látható, míg az ikonok bal oldali elrendezése a Stardock Fences ingyenes verziójának köszönhető (néhány ikont a teljesség miatt raktam ki). A háttérkép valami csomagban volt, úgyis fél óránként változik a több száz kép közül :)

Íme a felhasználtak listája (igazából meg tudtam volna oldani némi hackeléssel a magyar nyelvet is a GPUmonitoron kívül, de megérdemlik, hogy megalkotott valójukban látszódjanak). Összeállításában az összkép, a használhatóság és a megbízhatóság, meg a saját ízlésem volt a mérvadó (de persze az értelmesebb ajánlók is kiemelik némelyiket).

Simple date (by SFKilla - vagy a DA-oldalán)
All CPU Meter Version 1.2
(addgadget.com)
Drives Meter Version 1.0 (addgadget.com)
Wired Network Meter Version 3.1 (addgadget.com)
GPUmonitor 2.1 (a Rivatuner készítőinek munkája)
ProWeather 2.0 (Live)
WP-Corp mail gadget 3.5 (WP-Corp)

 

szerintünk: (0/5)
szerintetek: (2,9/5)

11 komment

Címkék: 0

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr531628571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.12.29. 09:30:01

stardock feces? :shock:
a 'hang' az hang (hun) vagy hang (eng)? meg egyáltalán minek az oda?
nekem túmaccs az asztalod, btw. minimalist minimális asztalai jobban bejönnek.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.12.29. 10:24:43

@Bachterman: Feces? hol írtam én Fecest?

Amúgy ha egy hangszóró van a Hang felirat felett, szerinted az mire utal? Amúgy a két hangkártya közötti váltásra használom, így gyorsabban át tudok kapcsolni, mint máshol.
(SB audigy-re a hifi van kötve hátsó kimeneten, alaplapira meg a füles van kötve első kimenetre - fülest bedugni a TS miatt pl. a hátsó aljzatba macerás:)

Igazából a minimált én is szeretem több téren is, ez nem az:) Részben ugye ki is próbáltam az oldalsáv lehetőségeit, posztolni meg nem fogok egy üres asztalt .D

bagoj ur 2009.12.29. 15:33:33

Ezeket a gadgeteket magyarázza el valaki nekem érthetően: miért léteznek egyáltalán? Szó se róla, baromi jól néz ki egy olyan képmentésen, ahol nincs egy ablak se, de nekem mindig minden teljes képernyőre kinyitva megy, ugyanis dolgozom. :-) És olyankor egy gadget sem látható. A tálcán benne van minden, ami nekem kell, ha a CPU grafikont akarom nézegetni az azért van mert lassúnak érzem a gépet és akkor elindítom a feladatkezelőt. Hasonlóan, majd értesülök arról, hogy kevés a diszk hely, ha valamit már nem tudok átmásolni. A gmail-re majd ránézek, amikor akarok. Kinézek az ablakon és meglátom, milyen idő van, ugyanis nem az érdekel, hogy a reptéren mi van, hanem hogy elugorhatok-e a boltig széldzseki nélkül. Minek ezekről nekem másodpercenként tudomást szereznem?

Bár a fentiekből úgy tűnik, hogy sosem próbáltam a gadgeteket, pedig de. Ekkor jöttem rá, hogy nekem használhatatlanok, és érthetetlen hogy mások mire használják.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.12.29. 16:21:11

@bagoj ur: hááát, lehet, hogy a kockáknak való parasztvakítás:D Gondolom azért léteznek, mert valaki kitalálta annak idején, és bizonyos téren elterjedtek.
Pl. én is csodálkozom, hogy hány olyan progi van, ami az ablakok elhelyezését automatizálja (vagyis nem full ablakokkal tököl), és azt én se értettem, hogy mennyien használják vajon kisebb méretben, mint a képernyő... gondolom, ott nagyobb kihasználtsága van. Remélhetőleg érthető amit leírtam.

Mint írtam, én is kipróbáltam a lehetőségeket, amit ez a mód adott. Nincsenek kihasználva, csak kísérletezős fajta vagyok, sok mindent kipróbálok, és próbálgatok. .D
Láttam olyan gadgeteket, amelyeknek semmilyen körülmények között nincs értelme...

A kérdéseddel és a véleményeddel egyetértek, de ez egy ilyen jellegű (na jó, nem teljesen és totálisan) blog, én nem fogok egy háttérkép miatt képet beküldeni.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.12.29. 17:54:45

@peti960: óbakker, és még én cinkelem Vicktort :D
Ugye saját posztot nem értékel az ember, és el is felejtettem. Most már van.

bagoj ur 2009.12.30. 15:52:45

@Sunsetjoy: Persze, nekem is van szépérzékem és ezek jól néznek ki nagyon, csak sosem értettem, hogy van-e értelmük egyáltalán. :-)

Mindenesetre hajrá, jó a blog, majd lehet én is beküldöm a desktopot... :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.12.30. 16:05:07

@Sunsetjoy: én olvastam feces-t :)
az óbakker az az öreg vasutas? :D

a sidebar-ról én is leszoktam, mert xp alatt a vistás bar sokat evett, a többi third party app meg még többet. no meg hiába a két monitor, akkor sem látszhatnak mindig, hogy rájuknézzek. meg a cpu-meternek sem látom értelmét. ki a faszt érdekel, hogy mit eszik a gép? villanyszámlán látszik, ha sokat fogyaszt, a többit meg mutatja taskmanager is.
a rocketdock alá meg az objectdock weather dockletje beszart, így nem tudom megnézni, hogy milyen idő van máltán vagy dániában. :S

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.12.31. 20:31:10

ezt a hátteret ami itt van lefotózva honnan szedted? :D
linket tudnál adni? XD

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.01. 12:49:58

@Borsesz: Hu, azt, hogy honnan szedtem, nem tudom már. De ha az ember a neten keresgél sokat találhat. Az ilyet 3d, cgi, abstract keresőszavakkal lehet körbeírni, bár én nem így szedtem, hanem pakkban torrentről.
De hogy kisegítselek, íme (1680x1050):
sunsetjoy.extra.hu/x/0085.jpg

Ja igen, ha már nem írt Pagan posztot, akkor B.ú.é.k. !

 
 
süti beállítások módosítása